sinnadyr Skrevet 16. november 2006 Skrevet 16. november 2006 Har level 9 eller noe nå, har traska rundt og trossa villsvin på villsvin, men når skjer det noe egentlig? Har til nå kun tatt en bande med banditter, hjulpet til med noe slavegreier og ting for gjengen i Reddock. Er det slik at det tar lang tid før det skjer noe? Og learning points, kan man bruke disse? Altså, hvordan lærer man f.eks shield parry, heavy weapon osv? Ser at man kan lære noe av folk men, kan man ikke bruke levelen sin til noe? Altså, er det ingen bonus ved å gå opp i level? Har teleportstein til reddock, finnes dette også for andre plasser? Håper noen kan gi noen triks slik at jeg virkelig får gjort litt action og ikke bare ta banditter, ulver og villsvin... På forhånd mange takk :=)
Biamor Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=647420 Denne tråden i gothic forumet skulle hjelpe deg på vei vil jeg tro
sinnadyr Skrevet 17. november 2006 Forfatter Skrevet 17. november 2006 nei, for jeg er enda tidligere
-Mr.T- Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 (endret) Learning Points får du brukt hos Trenere. Det finnes flere forskjellige trenere rundt om kring i spillet. Du kan forresten også bruke Learning Points i Shrines rundt omkring (Alter eller Bautasteiner som er laget for å tilbe onde eller gode makter) Du finner en Bautastein i Reddock. Avhengig av hva du vil bli (f.eks. magiker eller warrior) så er det forskjellige Trenere som kan lære deg forskjellige ting. De fleste trenere er også lett tilgjengelige i forhold til plassering så dem er som regel lett å finne(landsbyer/byer/motstandsbevegelsens hovedkvarter i de forskjellige regionene) Noen forskjellige ting LP kan brukes på: Mer styrke, mer magi, mer endurance, mere hitpoints, bli bedre med forskjellige våpen, pickpocketing, lockpicking, stealth. Du kan lære deg alkemi, lære deg å smi våpen/rustninger... mulighetene er nesten uendelige. Teleport steiner finner du til alle de forskjellige landsbyene/byene. Let over alt i kister/hyller/bord/kasser osv Min erfaring er at dem ikke er vanskelige å finne, uansett om du er på leting etter dem eller ei Edit: I tillegg til å måtte bruke LP så må du også betale gull for tjenestene. Endret 17. november 2006 av Appleseed
sinnadyr Skrevet 17. november 2006 Forfatter Skrevet 17. november 2006 Trodde ikke man brukte LP når man lærte seg ting, trodde det var kun penger, så takker kjempemasse for svaret Er det kun spasering overalt om du ikke har teleportstones? Synes det tar for lang tid å komme virkelig i gang skjønner du, tenkte det var litt mer likt oblivion, men fattever.
Niskivara Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 Trodde dette skulle være om Gothic 1. Driver på å runder det nå i påvente til at Gothic 3 blir patchet opp til spillbar stand.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå