Gå til innhold

RÅ PC som skal kjøre spill på 1900*1200 ca 20000k

Anbefalte innlegg

Skrevet
(..)

Ingen tilbakemeldinger på om delene til totaloppsettet passer sammen? gameroppsett tenker særlig på kabinettet fra Lian le, er det plass til 1-2 8800gtx? er kjølingen bra nok etc,  eller burde jeg for eks gå for det andre jeg linka til?

(...)

7297886[/snapback]

Hei. jeg vet ikke hvor mye lenger 8800gtx kortene er sammenliknet med 7x00 serien. I alle fall, dersom de er lengere tror jeg at du vil spare deg selv for litt ergelse om du går for et annet kabinett.. for eksempel kan jeg anbefale deg Lian Li 767. Har det selv, men for tiden tjenestegjør det som server da det har rene dansesalen som plass.

Sitter med Lian Li PC7 her på spillmaskinen min, hvor jeg har et SLI oppsett med to 7800gtx 512mb kort, og som du ser på vedlagt bilde er det knapt med plass - så du kan glemme flere enn to harddisker.

Ellers skal det sies at Lian Li kabinettene som leveres med 120mm vifter kjøler generelt godt, og er samtidig relativt lydløse (så lenge det er brukt ADDA viftene på 16db) -men er du kresen på lyd kan du med noen enkle håndgrep bytte til SilenX 11db. Jeg gjorde dette på 767'en på grunn av plasseringen i leiligheten (hjørneskap i stua), mens PC7 kassen er behagelig stille.

post-43883-1163853941_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
(..)

Ingen tilbakemeldinger på om delene til totaloppsettet passer sammen? gameroppsett tenker særlig på kabinettet fra Lian le, er det plass til 1-2 8800gtx? er kjølingen bra nok etc,  eller burde jeg for eks gå for det andre jeg linka til?

(...)

7297886[/snapback]

Hei. jeg vet ikke hvor mye lenger 8800gtx kortene er sammenliknet med 7x00 serien. I alle fall, dersom de er lengere tror jeg at du vil spare deg selv for litt ergelse om du går for et annet kabinett.. for eksempel kan jeg anbefale deg Lian Li 767. Har det selv, men for tiden tjenestegjør det som server da det har rene dansesalen som plass.

Sitter med Lian Li PC7 her på spillmaskinen min, hvor jeg har et SLI oppsett med to 7800gtx 512mb kort, og som du ser på vedlagt bilde er det knapt med plass - så du kan glemme flere enn to harddisker.

Ellers skal det sies at Lian Li kabinettene som leveres med 120mm vifter kjøler generelt godt, og er samtidig relativt lydløse (så lenge det er brukt ADDA viftene på 16db) -men er du kresen på lyd kan du med noen enkle håndgrep bytte til SilenX 11db. Jeg gjorde dette på 767'en på grunn av plasseringen i leiligheten (hjørneskap i stua), mens PC7 kassen er behagelig stille.

7309289[/snapback]

Noen som har noen flere gode forslag på kabinett? Viktig at det kjøler veldig bra og at det kan romme et eventuelt sli oppsett i fremtiden.

Skrevet
Noen som har noen flere gode forslag på kabinett? Viktig at det kjøler veldig bra og at det kan romme et eventuelt sli oppsett i fremtiden.

7314954[/snapback]

https://prisguiden.no/vis_kategori....25&submit=S%F8k?

Men hvorfor i alle dager kjøpe pc nå?

Er fortsatt en god stund til Crysis kommer ut, og priser på komponenter kommer nok til å synke.

Som gjør at du sparer flere tusen.

Vet at det kommer ut nye ting hele tiden, men Crysis kommer ikke til å endre hva det krever ;)

Skrevet

7314954[/snapback]

https://prisguiden.no/vis_kategori....25&submit=S%F8k?

Men hvorfor i alle dager kjøpe pc nå?

Er fortsatt en god stund til Crysis kommer ut, og priser på komponenter kommer nok til å synke.

Som gjør at du sparer flere tusen.

Vet at det kommer ut nye ting hele tiden, men Crysis kommer ikke til å endre hva det krever ;)

7315054[/snapback]

Tro meg, jeg har venta lenge på dx10 kort, må ha pc asap. Crysis er et eksempel på spill jeg ser frem til og vil kunne kjøre nice! Hvilket kabinett prøvde du å linke til?

Skrevet (endret)

7314954[/snapback]

Lian Li Cube Case

Her har du et kabinett som garantert rommer det meste. Denne kan også bygges om til å takle 2 strømforsyninger!

se her:

Test

Endret av Fresh-T
Skrevet

7314954[/snapback]

Lian Li Cube Case

Her har du et kabinett som garantert rommer det meste. Denne kan også bygges om til å takle 2 strømforsyninger!

se her:

Test

7315126[/snapback]

hehe, sikkert kongebra kabinett, men ser ut som en kommode og er altfor stor! 30 stk hardisker kan man ha i det. brutalt

Skrevet (endret)

7314954[/snapback]

Lian Li Cube Case

se her:

Test

7315126[/snapback]

hehe, sikkert kongebra kabinett, men ser ut som en kommode og er altfor stor! 30 stk hardisker kan man ha i det. brutalt

7315297[/snapback]

Har lest noen tester av dette kabinettet som er SLI godkjent av Nvidia med 2 8800gtx kort LINK

enda en test :Test2

De har fått det på netshop og kommer nok til å gå for det. Ser ut som denne pcen er temmelig nær bestilling! Snart i mål!. Noen som vet om det kan være behov for flere vifter i kabinettet en det som følger med?

Handlevognen er oppdatert!

Endret av inthemix

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...