Ret Skrevet 15. november 2006 Skrevet 15. november 2006 Er ikke helt sikker på om dette er problemet, men når jeg starter fifa (etter at jeg har valgt språk) får jeg opp meldingen: "out of range". Forstår jeg rett etter å ha lest om "out of range"-problemet en annen plass på forumet, betyr dette at hz er for høy og skjermen ikke klarer å kjøre det. Det gikk helt fint å spille fifa 06 før jeg byttet skjerm til flat widescreen. Så er det mulig å skifte på hz i fifa ? eventuelt hva annet kan jeg gjøre? takk
-Alex- Skrevet 15. november 2006 Skrevet 15. november 2006 (endret) Skift Hz i skjerminnstillinger. Bare høyreklikk på skrivebordet, og velg egenskaper, så klikker du inn på innstillinger - avansert Endret 15. november 2006 av Alex91
Rookie_NO Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 Han har jo ikke problemer med windowsoppløsningen... Ta vare på alt av savegames ol og installer spillet på nytt du, evt finn en initialiserings fil og slett denne. EA er utrolig sære på brukerinnstillinger i spillene sine forresten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå