Sk0rpio Skrevet 15. november 2006 Skrevet 15. november 2006 Heisann For noen timer siden var jeg på Lefdal og kjøpte The Sims: Den komplette Samling.... for noen minutter siden kom jeg da hjem og skulle prøve og innstalere det.. Så når jeg kom til når jeg skulle skrive inn serialen på baksiden, og når jeg hadde skrevet det inn , så stod det at det var invalid serial number.... har prøvd minst 100 ganger og prøvd og få det til, og er ganske sikker på at jeg har tastet inn riktig! har tenkt og gå til Lefdal i morra og si det til dem men det går vell ikke!
gorber Skrevet 15. november 2006 Skrevet 15. november 2006 Ganske sikker eller helt sikker? Er dette den eneste serialen i hele pakken?
Sk0rpio Skrevet 15. november 2006 Forfatter Skrevet 15. november 2006 Ja , det er det faktisk og faen så irriterende når det ikke gikk! skal jeg bare lete på nettet?
gorber Skrevet 15. november 2006 Skrevet 15. november 2006 Da oppfordrer vi til brudd på retningslinjene.
Smooth Ceiling Skrevet 15. november 2006 Skrevet 15. november 2006 Sikker på at du ikke har skrevet bokstaven o der det skal være en null, S der det skal være et 5 tall o.s.v.? Har gjort slike tabber før med serials. En gang fikk jeg helt feil serial med et spill og måtte få det byttet, men det har bare skjedd den ene gangen.
IMG_123 Skrevet 16. november 2006 Skrevet 16. november 2006 Sikker på at du ikke har skrevet bokstaven o der det skal være en null, S der det skal være et 5 tall o.s.v.? Har gjort slike tabber før med serials. En gang fikk jeg helt feil serial med et spill og måtte få det byttet, men det har bare skjedd den ene gangen. 7294153[/snapback] Dra til lefdal og klag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå