KristianF Skrevet 15. november 2006 Skrevet 15. november 2006 Jeg har brukt Windows Vista i ca. 1 mnd nå, og det er en ting jeg merka kjapt. Rattet med pedalene mine har alltid hatt kombinert brems / gass, noe som gjorde at jeg kun kunne bruke 1 om ganger. I Vista er de separert, så jeg kan bremse og gasse samtidlig, noe som er supert. Eneste minuset det gav meg er at nå kan jeg ikke bruke pedalene til å fly med. Skal jeg bruk de på fly (FSX), så må jeg hele tiden holde ene pedalen halvveis inne, og ta den ut for å fyke opp, og inn for å fyke ned. Finnes det noen programmer (For Vista eller XP), som gjør at jeg kan velge kombinert / separert pedaler? Går ikke ann å modifisere / legge til ny i "Game Controllers". Rattet er forresten det gode gamle Microsoft Sidewinder Racing Wheel (non-ff).
Yahh Skrevet 16. november 2006 Skrevet 16. november 2006 (endret) Jeg har brukt Windows Vista i ca. 1 mnd nå, og det er en ting jeg merka kjapt.Rattet med pedalene mine har alltid hatt kombinert brems / gass, noe som gjorde at jeg kun kunne bruke 1 om ganger. I Vista er de separert, så jeg kan bremse og gasse samtidlig, noe som er supert. Eneste minuset det gav meg er at nå kan jeg ikke bruke pedalene til å fly med. Skal jeg bruk de på fly (FSX), så må jeg hele tiden holde ene pedalen halvveis inne, og ta den ut for å fyke opp, og inn for å fyke ned. Finnes det noen programmer (For Vista eller XP), som gjør at jeg kan velge kombinert / separert pedaler? Går ikke ann å modifisere / legge til ny i "Game Controllers". Rattet er forresten det gode gamle Microsoft Sidewinder Racing Wheel (non-ff). 7290733[/snapback] Heisann Du kan også få separerte pedaler i xp ved å gå inn på game controllers - properties - settings. Der kan du huke av om du vil ha kombinerte eller separerte pedaler (jeg har Logitech Driving Force Pro....kanskje det ikke går med andre ratt). Hvis ikke denne metoden er mulig i vista har jeg ikkenoe tips Endret 16. november 2006 av Yahh
KristianF Skrevet 16. november 2006 Forfatter Skrevet 16. november 2006 Det du sa gikk ikke i Vista med mitt ratt. I vista har de fjerna alt instillinger til ratt / joystick utenom kalibrering.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå