Josso Skrevet 14. november 2006 Skrevet 14. november 2006 Hei! Jeg har netopp kjøpt meg ny laptop, en HP Pavilion dv9074. ( http://www.advance.no/PartDetail.aspx?q=p:...29;c:36159;r:pg ) Og så tenkte jeg at jeg skulle få testa ut litt spill på den, så derfor lasta jeg ned Quake 4 demoen, men, der får jeg problemer. Når jeg starter spillet er det satt 800x600 som default skjermoppløsning. Og den vil ikke bli endra heller. Spillet må restartes for at nye grafikk instillinger skal tas i bruk, jeg starter spillet på nytt men, da får jeg beskjed om at det har oppstått en setting feil og at det vil kjøre i safe modus 640x400 oppløsning. Noen som vet om det bare er demoen som er noe gale med? Kan fortelle at jeg spiller DM på god grafikk og oppløsning uten problemer som dette. Takk for hjelp.
slash Skrevet 14. november 2006 Skrevet 14. november 2006 Du trenger ikke starte spillet på nytt for å få ny oppløsning. Trykk ctrl+alt+| (knappen under escape, har § og | på seg) for å få ned konsollen, og så skriver du vid_restart (det er mulig at du trenger en / eller en \ foran, husker ikke helt.. Trykk tab etter du har skrevet vid_restart så vil den i såtilfelle komme automatisk.) Håper dette vil hjelpe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå