Dr. Jacoby Skrevet 14. november 2006 Skrevet 14. november 2006 Ok, sitter her med en z530i og en usb kabel. Men finner ikke mobilen gjennom pcen. Har win98se. Noen smarte hoder som kan hjelpe? Evt. noen programmer som støtter min mobil?
bufodill Skrevet 14. november 2006 Skrevet 14. november 2006 Jeg mener virkelig ikke å være sarkastisk eller slem. Men har du vurdert å oppgradere til xp? 98 er lenge siden.
Jørnan Skrevet 14. november 2006 Skrevet 14. november 2006 Ikke meningen å være sarkastisk her heller, men du bruker tross alt Windows 98. Det er ikke å forvente at en moderne mobiltelefon skal være kompatibel med noe så gammelt. Få deg et operativsystem som er litt up to date, så hjelper det kanskje Uansett, har du installert PC-suite? Er tror nemlig ikke Z530i fungerer som flyttbar stasjon. Dessuten støtter ikke Windows 98 det heller, uten programmvare
Dr. Jacoby Skrevet 27. november 2006 Forfatter Skrevet 27. november 2006 (endret) har dessverre ikke råd til ny pc, tviler på at det ville hatt noe for seg å installere xp på denne. Det følte ikke med noen cd til mobilen, må jeg laste ned pc suite da? Må jeg så instrallere noe programvare som støtter pc suite? Endret 27. november 2006 av Ministry
L@sse Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Jeg tror ærlig talt du bare kan gi opp å koble telefonen opp mot PC-en. Du får dra til en kamerat, og overføre sangene derfra.
..Bjørnar.. Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Et litt mer konstruktivt forslag vil selvsagt være å skaffe til veie en versjon av Win2k. Sjansene er vel forholdsvis store for at det operativsystemet om ikke annet er MER kompatibelt enn Win98. Men en lisens på Win2k koster vel omlag 800-1000 kr, og en basispc med XP installert, uten skjerm og tastatur og annet dilldall er å skaffe til i underkant av 3000 kr. Ville trolig spart til det. Om ikke du sitter på en lisens til Win2k så klart, da er det verdt et forsøk å prøve det først.
Dr. Jacoby Skrevet 27. november 2006 Forfatter Skrevet 27. november 2006 hah, nei da gir jeg faen i det og satser på bluetooth fra kamerater istedet.
.:CyberMan:. Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Ikke meningen å være sarkastisk her heller, men du bruker tross alt Windows 98. Det er ikke å forvente at en moderne mobiltelefon skal være kompatibel med noe så gammelt. Få deg et operativsystem som er litt up to date, så hjelper det kanskje Uansett, har du installert PC-suite? Er tror nemlig ikke Z530i fungerer som flyttbar stasjon. Dessuten støtter ikke Windows 98 det heller, uten programmvare 7285671[/snapback] Hum.. Det fleste av USB ting skall i "teorien" være støttet og være mulig å koble til, i fra Windows 98 SE og utover.. Men du må så klart instalere egne USB drivere for Z530, da den ikke fungerer som en "flytbar disk".. Dise driverne/PC suit, laster du ned i fra produsentens sine netsidernetsider.. (Problemet her er at SE Pc suit bare støer W2K og oppover.. Usikker på hva driverne gjør, da det er disse du trenger..) .:CyberMan:.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå