Talker Skrevet 13. november 2006 Skrevet 13. november 2006 Er det noen mulighet for at jeg kan få tilbake slettede bilder fra et digitalkamera når jeg ikke har kortleser for øyeblikket? Kan jeg få fram kameraet som en partisjon på pc'n? Eller finnes det noe program som ikke trenger dette? Haster litt, Så takker på forhånd!
AKIRAx77 Skrevet 13. november 2006 Skrevet 13. november 2006 Google "unerase memorycard" så skal du finne VELDIG mange programmer som kan hjelpe. En hel del gratis også!! Det er mange som har vært borti dette. Så lenge minnekortet synes i Windows så skal du kunne kjøre noen slike programmer. Det som er EKSTREMT viktig er at du ikke tar nye bilder, eller kopierer eller skriver noe til eller fra kortet, for da skriver du over dataen på kortet og DA går de tapt for alltid. AKIRA
Talker Skrevet 13. november 2006 Forfatter Skrevet 13. november 2006 Problemet er at kameraet ikke kommer opp som en egen disk. Bare som et kamera man kan utforske. Men jeg må ha det som en disk for å velge det i et recovery program.
AKIRAx77 Skrevet 13. november 2006 Skrevet 13. november 2006 Ja, det tipper jeg. Pleier å være en innstilling på kamera. Ellers skaff deg en kortleser. De koster jo nesten ikke noe. AKIRA
Black Star Skrevet 14. november 2006 Skrevet 14. november 2006 Vil du ha noen til å gjøre det for deg, kan du ta med kortet til en fotobutikk. De fleste har gode programmer for å finne slettede bilder for deg.
paalwa Skrevet 15. november 2006 Skrevet 15. november 2006 Med 3-4 tastetrykk så er bildene dine tilbake med dette gratis programmet. MEGET BRA! http://www.pcinspector.de/smart_media_recovery/welcome.htm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå