vandalism Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 Vel jeg er ute etter den driver for dette lydkortet : Creative SB Audigy 2 Value, Bulk PCI Lydkort, 7.1, Dolby Digital EX. Jeg har prøvd å lete over de fleste steder men klarer ikke å finne en driver for dette. Vanligvis når jeg har funnet noe virker det som det er en setup for det . Det står slik : Setup could not detect any Sound Blaster Audigy on your system. Please ensure that your Sound Blaster hardware is properly installed before running this setup program. Setup will now close. Vel jeg er ikke så veldig flink på data og slikt men håper på ett ordentlig svar. Vis dere mener jeg gjør noe feil i tråden eller at jeg dummer meg ut så helst gi meg ett ordentlig svar , det er bare det jeg er ute etter :>
Elendil Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 (endret) Kan dette være til hjelp? Endret 12. november 2006 av Elendil
Elendil Skrevet 13. november 2006 Skrevet 13. november 2006 Jepp stemmer, det funka fint i går men ikkje no. Denne da Creative
vandalism Skrevet 13. november 2006 Forfatter Skrevet 13. november 2006 den prøvde jeg , men kommer opp Error Encounter , File Error. føler at jeg er jevlig heldig gitt =/ men vis du fant noe som virket ville jeg satt veldig pris på det =))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå