Bakkem Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 Er ferdig med main quest i santa monica.. Så skal jeg gjøre 2 quests. Det ene er der jeg må få tak i smertestillende for han der som blør så jævli i sofaen... Har klart det, men når jeg går tilbake igjen til han er han vekke Vet ikke hva jeg skal gjøre..? :S Det andre questet er der jeg skal sette fri lily(Flower girlen til han der ene på stranden). Det går helt fint, men når jeg har satt fri og snakket ferdig med lily klarer jeg ikke bevege meg.. Jeg klarer ikke ta opp våpen eller krype eller gjøre noenting... :S Jeg har patchet fullt opp med offisielle og uoffisielle patcher... Gjorde det etter jeg hadde begynnt på questene men før jeg hadde prøvd å fullføre de..... Noen som vet hvordan jeg får fikset det? :/
Ashmantle Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 Problemet ligger nok i at du patchet det og så spilte videre på samme savegame. Jeg har opplevd feilen du beskriver, og patchene fikset alt sånt for meg. Når du er ferdig i Santa Monica (main quest) så forsvinner Mercurio automatisk - altså, han har overlevd og trenger ikke morfin lengre
Bakkem Skrevet 13. november 2006 Forfatter Skrevet 13. november 2006 Ok, då vet jeg det =) Fant ut det med mercurio (tatt dane questet nå ^^)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå