Erelend Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 Hei jeg har en del konserter på DVD som jeg har lyst å legge innpå en eventuell mp3 spiller i framtiden. Hvordan kan jeg ta selve hovedvideoen som ligger på DVDen og få den i et stykke i en f.eks. .avi format eller divx? skulle tro dette var lov når jeg faktisk har kjøpt DVDene. finnes det noe program som kan gjøre dette. helst gratis... På fårhånd Takk
Harald Staff Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 Hvis du med eventuell spiller betyr at du vurderer en iPod, se Eirik Solheims artikkel her: http://www.eirikso.com/2005/12/24/how-to-g...n-to-your-ipod/ HTH. Beste hilsen Harald
Erelend Skrevet 11. november 2006 Forfatter Skrevet 11. november 2006 Hadde mer tenkt på creative zen vision:M men kan jeg gjøre det på samme måten fordi? så litt tungvint ut... Noen som har noen andre forslag?
Gjest medlem-82119 Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 Mange muligheter. I utgangspunktet kan man jo ta DVD Fab decrypter og rippe dvd til harddisk. Deretter kan man f.eks bruke dvd shrink til å fjerne unødvendig dildall. Tilslutt kan man konvertere til et format mp3 spilleren støtter med SUPER. Alt er lovlig freeware programvare. Eventuelt kan du sikkert omgjøre dvd direkte med super, men da blir filen større
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå