Gå til innhold

Mystisk fenomen ved innlogging

onkeljubalong

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ikke sikker på hvor denne passer. Det er et mystisk fenomen, som sagt.

Så jeg skulle akkurat til å logge meg inn på myfreepaysite da jeg så min brors email-adresse i innloggingsfeltet. Jeg klødde meg i hodet siden jeg ikke kunne ha huske at broren min har vært hjemme på en stund. Jeg klikket på rullgardinen og da fikk jeg se det merkeligste: Jeg så hele 6 e-mailadresser, tre av dem kjente jeg igjen fra mitt nærmiljø. Jeg hadde bare en av dem på MSN. Og nei, ingen av dem har vært inne på min datamaskin.

Hva i helvete?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan være du har skrevet disse adressene på andre sider?

Slik når jeg ser på rullgardinen på innloggingen på e-posten min får jeg opp e-postadressen til pappa. Dette grunnet at han har logget seg inn på sin e-post. Og nei, vi har ikke samme e-postklient heller.. Så det lagrer seg tydeligvis? Ja, prøvde hvertfall å forklare. Trøtt skjønner du! :)

Skrevet

Nei, det er det som er merkelig. To av epost-adressene har jeg kun forhold til gjennom at venner av meg har epost-adressene på MSN. Da snakker jeg om epost-adressene, jeg kjenner de det tilhører.

Det er også umulig at noen andre har skrevet inn epost-adressene på min maskin. Den eneste som kan ha gjort det er broren min, og han har ingen forhold til epost-adressene, pluss at jeg ikke kan se noe motiv for det.

Hva med at myfreepaysite grunn lagrer informasjon om hvilket område ISP-en din er, også blir den delt når du skal logge deg inn? Hvorfor aner jeg ikke, men det er den eneste forklaringen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...