Gå til innhold

kjøp av splash.

eirikand

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal kjøpe en billig splash. Den skal kun brukes til øving så vil helst ha en så billig som mulig! Er camber 10'' splash grei til øving? hvis ikke har dere noen forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg skal kjøpe en billig splash. Den skal kun brukes til øving så vil helst ha en så billig som mulig! Er camber 10'' splash grei til øving? hvis ikke har dere noen forslag?

7260508[/snapback]

Camber kan betegnes som forbruksvare, men hvis ikke lyden har noe å si, så er det sikkert greit...

Skrevet (endret)

noen som vet om stagg sine splasher er bra? 8'' koster 285 på trommeslager.no og de er hånd hammeret.

Endret av eirikand
Skrevet
noen som vet om stagg sine splasher er bra? 8'' koster 285 på trommeslager.no og de er hånd hammeret.

7262559[/snapback]

Stagg er jo et greit kjøp da, men problemet med Stagg, som med Wuhan, er at det er så ujevn kvalitet og lyd på dem. Derfor - ALDRI kjøp Wuhan, Stagg, o.l (dvs. ikke cymbaler i det hele tatt egentlig) uten å ha prøvd akkurat det eksemplaret du kjøper!

Skrevet

ok, har vel et godt utvalg av cymbaler i en lokal trommebutikk så får se om dem har noe stagg, camber eller wuhan :dribble:

Vet du om attack trommeskinn er ganske like orginal skinna på et pearl elx(kvalitet,lyd)?

Skrevet
Camber kan betegnes som forbruksvare, men hvis ikke lyden har noe å si, så er det sikkert greit...

7262536[/snapback]

Camber kan også betegnes som grytelokk. Veldig dårlige grytelokk.

Skrevet

7262536[/snapback]

Camber kan også betegnes som grytelokk. Veldig dårlige grytelokk.

7265057[/snapback]

Som jeg sa - hvis ikke lyden har noe å si, så funker det :ermm:

Skrevet

Bare for å sette siste spikeren i kista:

Cambers er så bedritne grytelokk, at en en gryte poteter hadde kokt opp fortere uten lokk, enn med de som lokk!

Styr unna mann!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...