Gå til innhold

Hvilken armor er bra for meg her? hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

HeiHei. Jeg er en lvl 21 human rogue (female) på serveren grim batol. Jeg har 3gull og 50silver. så jeg lurer å om noen vet om bra items til meg å våpen. Om jeg kan kjøpe av noen her wep elns? takker for svar. MVH flax :D

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+987123897
Skrevet

Heisann, å kjøpe armor i begynnelsen er strengt tatt ikke så veldig nødvendig. om du skrive looking for group deadmines i LFG channelen og blir med inn dit så kan du skaffe deg noen veldig gode våpen. I tilleg dropper det noe armor der som er fin for rogues. De beste for rogues, spesielt i begynnelsen er agility og stamina.

Skrevet

Jeg har veldig lyst på cruel barb. Har bare armor med agility og stamina:p Men jeg vil ha bedre våpen. har en dagger på 13-20 dmg. finnes det noen bedre en det på min lvl? Har shoulders jeg fikk i dm å:p Men vil ha bedre wep iallefall. Neon som vil bli med i dm? i tilfelle van-cleef dropper cruel barb? eller kan noen enchante mine weps for free? :D:blush:

Gjest Slettet+987123897
Skrevet
Jeg har veldig lyst på cruel barb. Har bare armor med agility og stamina:p Men jeg vil ha bedre våpen. har en dagger på 13-20 dmg. finnes det noen bedre en det på min lvl? Har shoulders jeg fikk i dm å:p Men vil ha bedre wep iallefall. Neon som vil bli med i dm? i tilfelle van-cleef dropper cruel barb? eller kan noen enchante mine weps for free? :D  :blush:

7260420[/snapback]

Alle her spiller ikke på grom'gol :)

Prøv å skriv /4 LFG DM. Om du ikke er inne på lfg channelen skriver du /join LookingForGroup Deadmines er kjempegøy. Han dropper også en chest med 4agi 5str og 11stam eller noe sånt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...