EspenFe Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 HeiHei. Jeg er en lvl 21 human rogue (female) på serveren grim batol. Jeg har 3gull og 50silver. så jeg lurer å om noen vet om bra items til meg å våpen. Om jeg kan kjøpe av noen her wep elns? takker for svar. MVH flax
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 Heisann, å kjøpe armor i begynnelsen er strengt tatt ikke så veldig nødvendig. om du skrive looking for group deadmines i LFG channelen og blir med inn dit så kan du skaffe deg noen veldig gode våpen. I tilleg dropper det noe armor der som er fin for rogues. De beste for rogues, spesielt i begynnelsen er agility og stamina.
EspenFe Skrevet 10. november 2006 Forfatter Skrevet 10. november 2006 Jeg har veldig lyst på cruel barb. Har bare armor med agility og stamina:p Men jeg vil ha bedre våpen. har en dagger på 13-20 dmg. finnes det noen bedre en det på min lvl? Har shoulders jeg fikk i dm å Men vil ha bedre wep iallefall. Neon som vil bli med i dm? i tilfelle van-cleef dropper cruel barb? eller kan noen enchante mine weps for free?
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 Jeg har veldig lyst på cruel barb. Har bare armor med agility og stamina:p Men jeg vil ha bedre våpen. har en dagger på 13-20 dmg. finnes det noen bedre en det på min lvl? Har shoulders jeg fikk i dm å Men vil ha bedre wep iallefall. Neon som vil bli med i dm? i tilfelle van-cleef dropper cruel barb? eller kan noen enchante mine weps for free? 7260420[/snapback] Alle her spiller ikke på grom'gol Prøv å skriv /4 LFG DM. Om du ikke er inne på lfg channelen skriver du /join LookingForGroup Deadmines er kjempegøy. Han dropper også en chest med 4agi 5str og 11stam eller noe sånt.
knux Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 Lite vits i å enchante low level weapons, ettersom du får nesten nye våpen hele tiden på lowbie level.
Horg Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 Du kan også bruke sidene: http://thottbot.com/ og http://wow.allakhazam.com/ Der kan du søke etter både våpen og armor med de statsene du ønsker. ( OT: Nice våpen tbh :O )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå