Brian Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 hei skulle spille 2142 i stad, men av en eller annen merkelig grunn vil spillet ikke lengre starte. Når jeg trykker på ikonet, så går det noen sekunder og skjermen blir svart, akkurat som normalt når et spill starter. Men der blir det også bråstopp, ingenting reagerer lengre, og jeg på resette på power knappen. Var litt slik før også et par ganger, men da frøs det mens jeg spilte, da jeg valgte kit og slikt. Men nå har det altså satt seg aldeles på bakbeina, har prøvd 4-6 ganger nå, men kommer fremdeles ikke inn, og alt fryser seg totalt. Det merkelige er at spillet funka for et par timer siden, da jeg spilte tidligere i dag.
lassaron-jon Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 (endret) har hatt liknande problem i andre spel, prøv å slå av brannmuren edit: ser at det ikkje er maskinvaren det står på. då eg skulle spele demoen kom det opp at eg mangla ei dll fil, søkte på google og fant ein nedlastinslink som viste seg å vere ein nyare directX Endret 10. november 2006 av lassaron-jon
Brian Skrevet 10. november 2006 Forfatter Skrevet 10. november 2006 har hatt liknande problem i andre spel, prøv å slå av brannmurenedit: ser at det ikkje er maskinvaren det står på. då eg skulle spele demoen kom det opp at eg mangla ei dll fil, søkte på google og fant ein nedlastinslink som viste seg å vere ein nyare directX 7259842[/snapback] ja, men dette er jo det ferdige spillet, med patch, har fungert før.
percha Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 hei skulle spille 2142 i stad, men av en eller annen merkelig grunn vil spillet ikke lengre starte. Når jeg trykker på ikonet, så går det noen sekunder og skjermen blir svart, akkurat som normalt når et spill starter. Men der blir det også bråstopp, ingenting reagerer lengre, og jeg på resette på power knappen. Var litt slik før også et par ganger, men da frøs det mens jeg spilte, da jeg valgte kit og slikt. Men nå har det altså satt seg aldeles på bakbeina, har prøvd 4-6 ganger nå, men kommer fremdeles ikke inn, og alt fryser seg totalt. Det merkelige er at spillet funka for et par timer siden, da jeg spilte tidligere i dag. 7259692[/snapback] Reinstaller, eventuelt sjekk eventlog (høyre klikk på min datamaskin og gå på "behandle", så eventlog - programlog - du kan på høyre siden velge filters og krysse av for "kritiske advarsler", og du vil finne problemet
Brian Skrevet 11. november 2006 Forfatter Skrevet 11. november 2006 Reinstaller, eventuelt sjekk eventlog (høyre klikk på min datamaskin og gå på "behandle", så eventlog - programlog - du kan på høyre siden velge filters og krysse av for "kritiske advarsler", og du vil finne problemet 7261748[/snapback] merkelig nok fungerte det igjen nå, pc'er er rare gitt. Men må prøve å finne ut av hvorfor den fryser seg av og til mens jeg spiller.
percha Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 (endret) Reinstaller, eventuelt sjekk eventlog (høyre klikk på min datamaskin og gå på "behandle", så eventlog - programlog - du kan på høyre siden velge filters og krysse av for "kritiske advarsler", og du vil finne problemet 7261748[/snapback] merkelig nok fungerte det igjen nå, pc'er er rare gitt. Men må prøve å finne ut av hvorfor den fryser seg av og til mens jeg spiller. 7261833[/snapback] Jeg fant ut via eventlog jeg måtte reinstall dx9 i allefall, mulig du får noen hint også. La oss håpe det - Kjedelig med spill som crasher. Mulig det kan være overklokkingen din? Om prossessoren fortsatt er overklokka? Husker i BF1942 at det sto jeg hadde -2ghz prosessor da jeg overklokka, verdt og ta en titt på kanskje Endret 11. november 2006 av percha
Brian Skrevet 11. november 2006 Forfatter Skrevet 11. november 2006 Jeg fant ut via eventlog jeg måtte reinstall dx9 i allefall, mulig du får noen hint også. La oss håpe det - Kjedelig med spill som crasher. Mulig det kan være overklokkingen din? Om prossessoren fortsatt er overklokka? Husker i BF1942 at det sto jeg hadde -2ghz prosessor da jeg overklokka, verdt og ta en titt på kanskje 7262618[/snapback] ja, skal prøve å laste ned dx på nytt og prøve. Men den greia med eventlog- og det. Jeg fant det ikke inne på behandling
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå