Gå til innhold

Kjøp av nytt "gamer" tastatur og mus


Anbefalte innlegg

Hei folkens!!

 

Jeg skal kjøpe meg nytt tastatur og mus, siden mitt forige tok kvelden. Det var et Logitech Cordless Desktop Optical som jeg var meget fornøyd med. Men etter 4 1/2 år med flittig bruk så sa det takk og farvel.

 

Siden 75% av pc bruken min går til spilling så må jeg ha noe som passer til det. Noen som har noen gode tips? Det må være trådløst.

 

Jeg vurderte å kjøpe Microsoft Wireless Laser Desktop 6000 v2 link: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=324530, men er litt usikker på åssen det blir siden hele tastaturet har en "curve" på seg.

 

Kom med tips og erfaringer dere har.

 

Takker på forhånd for alle svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, ikke kjøp sånn tull!

 

Kjøp:

Tastatur: Logitech G15

Mus: Logitech G5

 

EDIT: Når det skal sies, så gamer jeg veldig mye, samt skriver mye, og har bare hørt på erfaringer at G15 tastaturet er godt til gaming.. Jeg koser meg med ett 5år gammelt PS2 tastatur fra Dell enda.. Kongetastatur.

Har også noe med at jeg HATER hurtigtaster på tastaturet. :p

 

Men det er ditt valg.

 

Men det tastaturet du så der, er rævva å bruke.

Har noe likt også, og det er UMULIG å bruke det til gaming og skriving.

Trådløs musen som fulgte med er også like håpløs.

Enkelte ganger slutter den å reagere i et halvt sekund, så du må trykke inn den samme knappen igjen, og da egner det seg dårlig til FPS spilling.

Endret av Steina
Lenke til kommentar

Det som er litt spesielt i mitt tilfelle er at jeg allerede har fått levert det Microsoft tastaturet jeg linket til. Det er pga det var 5 års garanti på det Logitech jeg hadde og dette var erstatningen jeg fikk. Har allerede vært i kontankt med Komplett.no, for jeg syns jeg skulle hatt noe å sagt på hva de erstattet det med siden jeg spiller så mye.

 

De ba meg finne noe i samme prisklasse så skulle de se hva de kunne gjøre med saken. Så jeg må forholde meg til varene Komplett leverer. De hadde G15 tastaturet, men det var ikke inne på lager.

 

Når det gjelder Microsoft tastaturet jeg har fått levert så er jeg mest fornøyd med musa, den var meget god å ha i handa. Mens tastaturet var litt køddig egentlig....shift og ctrl knappen var jo bitte små....er liksom shift man løper med og ctrl man dukker med.

 

Kan hende dette er en vanesak...at det blir bedre når jeg blir vant med det. Har bare hatt det i to dager.....foreløbig så er jeg lite fornøyd med tastaturet til spilling.

Lenke til kommentar

Vel personlig ville jeg gått for Razer Copperhead mus, siden denne har hele 2000 dpi og rett å slett er en drøm å spille med!! Ihvertfall hvis du spiller mye FPS spill, helt klart den store vinnern for min del, og dernest for tastaturet ville jeg gått for G15 fra logitech, også fordi dette er en gamers keyboard, simple as that!!

Greit nok det er litt kjinky med engelsk layout men dette er noe du venner det sinnsykt fort til...Kan bare ikke klage, rett og slett. Har bare lovord om disse 2 !!

 

 

Klarer du ikke å eie med dette så er det iallefall ikke mus og tastaturet det står på!! =/

 

Lykke til med dine valg

Endret av SpxinXeh
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...