Thigeic Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 (endret) Prøver å lage en liste med Teleport Stones. Vær snill å post hvor dere har funnet deres. De jeg har funnet og husker hvor er: Aredea: På bordet fremfor deg når du starter spillet. Gelderen: Det er to stykker, minst som jeg har funnet. Enne er litt sør for utgangen på brettet. Det er noen bones og noe greier der, med en kiste. Ca 40m sør vest for utgangen. Men siden av kisten, oppe på en stein er enne. Den andre er på en kar, Mizo eller noe slikt. En Hassisian merchent nært arenaen, du kan få et quest av en av folkene ved arenaen slik at du kan banke han opp og ta steinen fra kroppen hans. Treilis: Litt sør for en sørlige utgangen, i en kiste ved siden av statuen av Beliar en kamerat av meg fortalte meg at det skal være en på en kar som heter Khabir i tillegg Silden: Det er en på kroppen til Grompel. Men du kan i allefall få et quest av han som leder prison campen til å drepe han, og han har en stein på kroppen. Og du kan og få et quest som kan hjelpe deg å ta han med ut av byen av town bossen. Og det er også en utenfor byen, nord øst, ved den stein sirkelen. På en stein inni der. Reddock - Eneste jeg vet om her er inni caven, i en kiste, der du må rydde caven for goblins, lizzards, og en minecrawler. Montera: I the tome huset som ingen bor i med siden av Merik sin hytte. Eneste jeg vet om. Okara: Når du ser på Okara, ligger den på en stein til venstre. Cape Dun: I varehuset, stjel den når orcen ser en annen vei. Nemora: Right side of the entrance, halfway up the clope inside a chest. Høyre siden av ingangen, nesten oppe med skjelettet som ligger der. Men ikke kisten som ligger der oppe, nesten helt opp. Faring: inni caven når du kommer opp mot byen. På en stein helt inni den. Ikke der det er et room, men andre vei i krysset. Vengard Temple: Inni grotten under Gotha. Vengard Throne Room: Får den av High Fire Magen som er over King Rohbar sitt Throne Room, ved alkimist benken, eller på bordet med siden av, en av de tar deg rett utenfor byen Gotha: En i kisten i Orc Bossen sin hytte, en til ved inni smithen sitt hus lengre oppe på bordet rett fremfor deg når du går inn Det var de i Myrtana tror jeg... Neste er Varant, ørken området. Braga: Merchentet ved nordre inngangen. Ben Erai: På en tønne akkurat ved oppgangen til minen. Lago: Innen et nedrast hus? der det er masse weed Det er det jeg klarte til no, siden spillet klikket i en save Tror jeg må oppdatere det nå Endret 10. november 2006 av Thigeic
DidzisK Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 Ikke dårlig idé, men Har du sett denne tråden?
Thigeic Skrevet 10. november 2006 Forfatter Skrevet 10. november 2006 (endret) Nei men det var da som pokker, jeg som løper rundt som en tulling her og leiter etter steiner med en ny char Fant ikke noe når jeg søkte merkelig, med tanke på at den har nesten samme navn som det jeg søkte etter... Endret 10. november 2006 av Thigeic
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå