3k Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 "ITunes har et problem og må lukkes. Vi beklager det inntrufne." Opplevde dette for første gang nå nylig, i stad lastet jeg ned nyeste versjon, nr 7, gjør alt korrekt i innstallasjonen, starter itunes og vips spretter meldingen opp... Noen andre som har vært borti detta før? Utrolig irriterende...
Gissan Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 Har du prøvd restart av iTunes, samt pcen?
3k Skrevet 12. november 2006 Forfatter Skrevet 12. november 2006 Ja? Har startet både pc og itunes på nytt gjentatte ganger
-Alex- Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 Ja? Har startet både pc og itunes på nytt gjentatte ganger 7268805[/snapback] Prøv å instaler Itunes på nytt da, kanskje en eldre versjon om det er mulig?
3k Skrevet 12. november 2006 Forfatter Skrevet 12. november 2006 Dette skjedde med den gamle inst fila som jeg ikke husker versjonsnr på, DERFOR prøvde jeg å laste ned nye inst fil, altså nr 7... Men fikk det samme problemet... Har nok ingen eldre versjon, kan prøve å finne det da, hadde jo vært deilig om det fungerte... Oppgitt altså, hvorfor skal de lage alt så jævla vanskelig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå