espen2k Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 haha, sjekk http://ftp.ubi.com/emea/splintercell4/demos/ så ser du at ubisoft holder på og legger inn demoen .. vist du refresher ser du bare det blir lagt til mer og mer MB... jaja MP demo idag, wee:D
Anthropod Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 haha, sjekk http://ftp.ubi.com/emea/splintercell4/demos/ så ser du at ubisoft holder på og legger inn demoen .. vist du refresher ser du bare det blir lagt til mer og mer MB... jaja MP demo idag, wee:D 7252640[/snapback] Virker som den stoppa på 789MB, laster ned nå
StianBak Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Holder også på og laste ned... er på 60%.. Håper på det beste
Anthropod Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 (endret) Nå ligger multiplayer demoen på fileplanet også. Da var det lasta ned og installert, men det var ikke så veldig mange å spille med enda. :-/ Endret 9. november 2006 av Anthropod
Cryflopp Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 (endret) laster ned singel player demo fra gamespot nå Endret 9. november 2006 av CrypTo2k
Anthropod Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Denne MP demoen var skuffende, ikke bare er det en Xbox 360 port, de har også tatt seg friheten til kutte ned på features. Det er en gadget til hver side, spioner har flashbang og mercenery har droner. Spioner kan antagelig ikke gjøre coop move lengere, og har ingen elektrisk pistol. Istedenfor pistolen har de en hacke gadget som kan hacke terminaler på avstand, det tar ca 1 minutt å hacke en terminal. Jeg er meget skuffa og mener at Splinter Cell Chaos Theory fortsatt kommer til å være best.
espen2k Skrevet 10. november 2006 Forfatter Skrevet 10. november 2006 (endret) Denne MP demoen var skuffende, ikke bare er det en Xbox 360 port, de har også tatt seg friheten til kutte ned på features. Det er en gadget til hver side, spioner har flashbang og mercenery har droner. Spioner kan antagelig ikke gjøre coop move lengere, og har ingen elektrisk pistol. Istedenfor pistolen har de en hacke gadget som kan hacke terminaler på avstand, det tar ca 1 minutt å hacke en terminal. Jeg er meget skuffa og mener at Splinter Cell Chaos Theory fortsatt kommer til å være best. 7255176[/snapback] tror faktisk Spys ikke skal få elektrisk pistol, siden det er "Unfair" for spys kan hacke terminaler på avstand, og Coop moves skal ikke være med denne gangen... Droner skal liksom være Merc's sitt "kule" utstyr som kommer med Double Agent, så.. ser ikke ut til og bli så bra som jeg hadde håpet, De sier også at singelplayer delen var veldig kort(folk fra forumet) Og at de ikke gadd og legge til Coop, som på Chaos Theory var veldig slappt, og dårlig. var faktisk det jeg gleda meg mest til. Endret 10. november 2006 av espen2k
Anthropod Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 Egentlig så var ikke dronene så værst, men det klarer ikke å erstatte alt det som har vært tidligere. Nå blir riktignok miner og sånne gadgets litt ubrukelig når spionene kan hacke på avstand. De har kutta ned på features for å kunne innføre en ny type gameplay, eller så er multiplayerdelen noe de rusha for å gi ut spillet så tidlig som mulig. Kanskje til og med en kombinasjon. Pfftt.... dumme meg, hvorfor forhåndsbestilte jeg dette spillet? Jeg som trodde dette kom til å bli så bra.
QBab Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 (endret) Multiplayer gameplayet fungerer på et helt annet vis. Eg har spilt det en del nå på xboxen min og det er fortsatt gøy. Spilte mye MP på chaos theory og ble rimelig overrasket når eg begynte på double agent. Men det er fremdeles fylt av action og moro, bare på en annen måte. Må eg også få minne om Norske splinter cell community Edit: Det med den eletriske pistolen har ikke mye å si. Siden spionene har fått denne fancy armen som kan ta ut alle lys et rom på null komma niks. Dessuten kan du hacke vaktene, som er utrolig morsomt da utstyret deres slutter å fungere i periode. Du bare ser de springer rundt mens lykten deres skrur seg av og på automatisk. Og for dem som syns de skallede spionene ser stygge ut så kan du faktisk unlocke et pro skin litt senere i spillet. Pro skinnet er ei heldekkende drakt og er igrunn helt veldig lik draktene som spionene brukte på chaos theory. Endret 10. november 2006 av QBab
brsseb Skrevet 15. november 2006 Skrevet 15. november 2006 Kan man spille denne versjonen sammen (Coop) med en annen spiller, eller er det kun "deathmatch" modus det er snakk om?
LianLidude Skrevet 15. november 2006 Skrevet 15. november 2006 Synes MP var fett jeg, har bare sveppa innom MP på chaos theory, men mener spies var litt sterke med el-gunnern sin? Digger MP faktisk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå