kjetilm Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 jeg har kjøpt counter strike source via half life 2 (det vill si att jeg kjøpte half life 2 der css var med) men når jeg spiller får jeg se att flashbangen min er litt anderledes! til meg blir skjermen hvit en stund når jeg blir flashet, hos noen andre blir skjermem hvit og bildet flytter på seg. jeg lurer på om noen vet hvordan jeg får flashbangen min sånn at bilde flytter på seg ? jeg håper noen vet noe
ZenCo Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 jeg har kjøpt counter strike source via half life 2 (det vill si att jeg kjøpte half life 2 der css var med)men når jeg spiller får jeg se att flashbangen min er litt anderledes! til meg blir skjermen hvit en stund når jeg blir flashet, hos noen andre blir skjermem hvit og bildet flytter på seg. jeg lurer på om noen vet hvordan jeg får flashbangen min sånn at bilde flytter på seg ? jeg håper noen vet noe 7252398[/snapback] Den tok jeg ikke helt. Når du spiller source, og blir flashet, blir skjermen hvit, og du hører en sterk pipelyd...
.tomf Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 Tror det er den effekten at bildet henger igjen litt han snakker om. Har du de nyeste driverne? Kan være en shader som ikke funker.
kjetilm Skrevet 10. november 2006 Forfatter Skrevet 10. november 2006 jeg har kjøpt counter strike source via half life 2 (det vill si att jeg kjøpte half life 2 der css var med)men når jeg spiller får jeg se att flashbangen min er litt anderledes! til meg blir skjermen hvit en stund når jeg blir flashet, hos noen andre blir skjermem hvit og bildet flytter på seg. jeg lurer på om noen vet hvordan jeg får flashbangen min sånn at bilde flytter på seg ? jeg håper noen vet noe 7252398[/snapback] Den tok jeg ikke helt. Når du spiller source, og blir flashet, blir skjermen hvit, og du hører en sterk pipelyd... 7255541[/snapback] JA DET ER RIKTIG
kjetilm Skrevet 10. november 2006 Forfatter Skrevet 10. november 2006 (endret) Tror det er den effekten at bildet henger igjen litt han snakker om. Har du de nyeste driverne? Kan være en shader som ikke funker. 7256381[/snapback] MEN hvordan får jeg denne "shader" tingen til å virke?? det står noe om shader som ikke funker i consol ja Endret 10. november 2006 av kjetilm
.tomf Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 Hvilken maskinvare har du? Har du de nyeste driverne?
kjetilm Skrevet 13. november 2006 Forfatter Skrevet 13. november 2006 nei nei nei... jeg ser att de andre vennene mine som har kjøpt counter strike source via half life 2 har nøyaktig lik flashbang. men en annen venn har kjøpt orginalen som jeg kaller den) der day of defeat er med har en flashban der effekten at bildet henger seg opp. er det ikke en console ting man kan skrive da
.tomf Skrevet 13. november 2006 Skrevet 13. november 2006 Jeg fikk CS:S gjennom HL2 og jeg har den effekten at bildet henger igjen i flashbang.
kjetilm Skrevet 15. november 2006 Forfatter Skrevet 15. november 2006 (endret) ok jeg klarer meg edit: menn hvis noen vet noe mer kan de skrive d hær Endret 15. november 2006 av kjetilm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå