Gå til innhold

trenger hjelp med flashbang

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har kjøpt counter strike source via half life 2 (det vill si att jeg kjøpte half life 2 der css var med)

men når jeg spiller får jeg se att flashbangen min er litt anderledes! til meg blir skjermen hvit en stund når jeg blir flashet, hos noen andre blir skjermem hvit og bildet flytter på seg.

jeg lurer på om noen vet hvordan jeg får flashbangen min sånn at bilde flytter på seg ?

jeg håper noen vet noe

Videoannonse
Annonse
Skrevet
jeg har kjøpt counter strike source via half life 2 (det vill si att jeg kjøpte half life 2 der css var med)

men når jeg spiller får jeg se att flashbangen min er litt anderledes! til meg blir skjermen hvit en stund når jeg blir flashet, hos noen andre blir skjermem hvit og bildet flytter på seg.

jeg lurer på om noen vet hvordan jeg får flashbangen min sånn at bilde flytter på seg ?

jeg håper noen vet noe

7252398[/snapback]

Den tok jeg ikke helt.

Når du spiller source, og blir flashet, blir skjermen hvit, og du hører en sterk pipelyd...

Skrevet

jeg håper noen vet noe

7252398[/snapback]

Den tok jeg ikke helt.

Når du spiller source, og blir flashet, blir skjermen hvit, og du hører en sterk pipelyd...

7255541[/snapback]

JA DET ER RIKTIG
Skrevet (endret)
Tror det er den effekten at bildet henger igjen litt han snakker om. Har du de nyeste driverne? Kan være en shader som ikke funker.

7256381[/snapback]

MEN hvordan får jeg denne "shader" tingen til å virke?? :hmm:

det står noe om shader som ikke funker i consol ja

Endret av kjetilm
Skrevet

;);) nei nei nei...

jeg ser att de andre vennene mine som har kjøpt counter strike source via half life 2

har nøyaktig lik flashbang.

men en annen venn har kjøpt orginalen som jeg kaller den) der day of defeat er med

har en flashban der effekten at bildet henger seg opp.

er det ikke en console ting man kan skrive da ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...