VikinGz Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Jeg viste ikke helt hvor jeg skulle sette den. Men jeg har mistet masse mailer fra hotmail mappene mine Og det var blant annet mailer fra personer som kjøper brukt datautstyr av meg, samt noen hjemme laga bat filer og bilder fra min onkel som er fotograf... Nå er de aller fleste mappene blitt tomme Hva skal man gjøre for å få de tilbake?
phex Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Du bør ta kontakt med Hotmail ja, men du bør også bytte til Gmail. Mye mer lagringsplass, veldig bra spamfilter ++ Si i fra hvis du ønsker "invite" da
VikinGz Skrevet 10. november 2006 Forfatter Skrevet 10. november 2006 Du bør ta kontakt med Hotmail ja, men du bør også bytte til Gmail. Mye mer lagringsplass, veldig bra spamfilter ++Si i fra hvis du ønsker "invite" da 7252757[/snapback] Jeg har gmail også Er bare en del steder og personer som jeg ikke har sakt fra at jeg har bytta. (bruker mest pop serveren til start.no) Er stort sjett bare reklame som kommer inn på hotmailen. Har hele 2gb der... og null reklame faktsik (heter vell windows live mail eller noe slikt, trykka på ja da det spratt opp en besjed)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå