Per O. Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Hei alle mine venner! Jeg sitter atm på skolen, og vi liker og spille WC3 i timene, men det har seg sånn at det er kun en i klassen som kan "lage" game. Dette er da veldig irriterende når han leker kostbar. Da spør jeg dere om en løsning på problemet vårt. Alle svar mottas med takk. Mvh. Per O.
mkon Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 (endret) Mener du med det? Fordi han har åpnet firewall slik at dere kan koble til? Om du andre lager game så finne ikke de andre det? btw. gi han deng, hater kostbare folk som bestemmer det de selv vil mot et flertall Endret 9. november 2006 av darkz
Per O. Skrevet 9. november 2006 Forfatter Skrevet 9. november 2006 Mener du med det? Fordi han har åpnet firewall slik at dere kan koble til? Om du andre lager game så finne ikke de andre det? btw. gi han deng, hater kostbare folk som bestemmer det de selv vil mot et flertall 7250298[/snapback] Vi finner hverandre ja, men når vi connecter så kommer det en feilmelding; disconnected Tro heller ikke han har åpnet noen porter.
Per O. Skrevet 9. november 2006 Forfatter Skrevet 9. november 2006 Dere har alle samme versjon, updatet osv 7250318[/snapback] Vi har alle sammen samme versjon.
mkon Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Sjekk om port 6112 eller hva det var er oppe, og pass på at dere ikke har samme cd key
lenny25 Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Trodde man var på skolen for helt andre ting enn å spille dataspill
Koopa Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Trodde man var på skolen for helt andre ting enn å spille dataspill 7250501[/snapback] Da tar du helt feil :!:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå