Gå til innhold

Hjelp med Splinter Cell double agent


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når jeg spiller Ghost Recon Double Agent skjer alt i slow motion så jeg lurer på om det er noen som kan hjelpe meg med dette problemet?

Jeg spiller det på en Asus laptop med x1600 grafikkkort og 1024 ram

7249147[/snapback]

 

Erm er det et spill som heter Ghost Recon duble agent? Trudde det var Splinter Cell Duble agent jeg....

Lenke til kommentar
Når jeg spiller Ghost Recon Double Agent skjer alt i slow motion så jeg lurer på om det er noen som kan hjelpe meg med dette problemet?

Jeg spiller det på en Asus laptop med x1600 grafikkkort og 1024 ram

7249147[/snapback]

 

Erm er det et spill som heter Ghost Recon duble agent? Trudde det var Splinter Cell Duble agent jeg....

7249168[/snapback]

Ja selvfølgelig er det Splinter cell.

Lenke til kommentar
Når jeg spiller Ghost Recon Double Agent skjer alt i slow motion så jeg lurer på om det er noen som kan hjelpe meg med dette problemet?

Jeg spiller det på en Asus laptop med x1600 grafikkkort og 1024 ram

7249147[/snapback]

 

Erm er det et spill som heter Ghost Recon duble agent? Trudde det var Splinter Cell Duble agent jeg....

7249168[/snapback]

Ja selvfølgelig er det Splinter cell.

7249173[/snapback]

 

Du må antagelig gå inn i innstillingene i spillemenyen og sette ned kvalitetsinnstillingene. Det vil si sett ned oppløsning og/eller AA eller andre kvalitetsregulerende valgmulighter. Så prøver du om det har bliit bedre. Hvis ikke går du enda lavere i oppløsning, rinse and repeat til du har god flyt.

 

Håper det hjelper.

Lenke til kommentar
Når jeg spiller Ghost Recon Double Agent skjer alt i slow motion så jeg lurer på om det er noen som kan hjelpe meg med dette problemet?

Jeg spiller det på en Asus laptop med x1600 grafikkkort og 1024 ram

7249147[/snapback]

 

Erm er det et spill som heter Ghost Recon duble agent? Trudde det var Splinter Cell Duble agent jeg....

7249168[/snapback]

Ja selvfølgelig er det Splinter cell.

7249173[/snapback]

 

Du må antagelig gå inn i innstillingene i spillemenyen og sette ned kvalitetsinnstillingene. Det vil si sett ned oppløsning og/eller AA eller andre kvalitetsregulerende valgmulighter. Så prøver du om det har bliit bedre. Hvis ikke går du enda lavere i oppløsning, rinse and repeat til du har god flyt.

 

Håper det hjelper.

7249233[/snapback]

 

Hei fant ut at det bare var å sette prosessoren på en kjerne siden jeg hadde dobbel.

 

 

Det fungerte fint for meg. Trengte heldigvis ikke gå ned på noe av oppløsningen.

Takk for hjelpen.

Endret av maxtommy
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Hei fant ut at det bare var å sette prosessoren på en kjerne siden jeg hadde dobbel.

 

 

Og hvordan "sette prosessoren på en kjerne"?

Har akkurat samme problemet. Splinter Cell går dødsakte uavhengig av grafikkinstillinger.

 

Har en Asus A8Js C2Duo 2ghz, go 7700, 1gb ram, Vista Business norsk.

--------

 

Fant svaret selv etter et par dagers googling.

Trykk Ctrl+Alt+Del, klikk task manager og gå til prosesser.

Start så spillet og finn det i listen over prosesser, høyreklikk og velg angi affinitet, huk av kun en kjerne. Done.

Endret av Mr-Nice
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...