Gå til innhold

Ny mus, hvilken?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Skal kjøpe ny mus nå min begynner og bli litt slitt. Intelli mouse 2.0.

 

Jeg har prøvd noen Logtitech mus hoss kamerater, og jeg liker dem ikke. Altfor store og klumpete.

 

Derfor vil jeg helst kjøpe en Microsoft mus. Disse har jeg sett på, noen erfaringer med dem?

 

Nr 1

 

Nr. 2 - Denne begynte og få mange knapper og slike ting. Så jeg er veldig usikker.

 

Nr 3.

 

Hvilken av disse er "best" til og spille med?

 

Og hvilken musematte?

 

Takker for alle svar.

Endret av ErikFN
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Syns Microsoft Habu er slående lik Razer Copperhead, nesten samme mus, allefall samme teknologi. Selv har jeg Razer Copperhead, men habu eller intelli 3.0 er også og anbefalle. Icemat, Steelpad, Qpad er å anbefalle av musematter.

7251789[/snapback]

 

Da tar du feil, Habu har samme form som intelli-musene men har Razer tech, drivere og stil(ekstra store knapper og lysende scroll og glowpipe).

Hvis intelli 3.0 og Copperhead har paret seg, så er Habu resultatet.. :p

 

 

Fikk Habu musen min for et par dager siden og kan trygt anbefalle den til de fleste. :thumbup:

 

Funker ypperlig med Corepad Magna musmatte.

Endret av Duztey
Lenke til kommentar
Syns Microsoft Habu er slående lik Razer Copperhead, nesten samme mus, allefall samme teknologi. Selv har jeg Razer Copperhead, men habu eller intelli 3.0 er også og anbefalle. Icemat, Steelpad, Qpad er å anbefalle av musematter.

7251789[/snapback]

 

Da tar du feil, Habu har samme form som intelli-musene men har Razer tech, drivere og stil(ekstra store knapper og lysende scroll og glowpipe).

Hvis intelli 3.0 og Copperhead har paret seg, så er Habu resultatet.. :p

 

 

Fikk Habu musen min for et par dager siden og kan trygt anbefalle den til de fleste. :thumbup:

 

Funker ypperlig med Corepad Magna musmatte.

7254035[/snapback]

Sa ikke at det var samme musen, men du kan ikke benekte at Razer Copperhead og Microsoft Habu ligner på hverandre ved første øyekast?

Lenke til kommentar
Microsoft Laser Mouse 6000 prøvde eg hos ein kompis, og synes den egna seg lite til kvart bruk, men det er min meining.

7264927[/snapback]

Enig, hadde MS Laser Mouse 6000 før jeg kjøpte Razer Copperhead, MS Laser Mouse 6000 skal liksom være en gaming mus, men når man ikke kan stille DPI og det heller ikke er mye DPI på den(800) vil jeg ikke kalle den en gaming mus. Det jeg forbinder med gaming mus er at man kan stille og sette den opp etter slik man selv vil, det kan man ikke gjøre med MS Laser Mouse 6000.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...