Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

pcen restarter seg selv!

Anbefalte innlegg

Skrevet

når jeg sitter på pcen og surfer og hører på musikk feks. Så restarter den seg selv. Det gjør det noen 3-5 ganger i uka og noen ganger ikke så ofte.. Noen som vet hva problemet er?

abit ul8

amd 64 2,2 ghz

1 gb ram

6600gt ultra 256 mb

og en gamme psu på 350w

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det er en veldig gammel PSU du har så kan vel det være et problem. Om den ikke restarter seg "plutselig" (uten: Windows is shutting down), så kan du ha virus eller noe.

Skrevet

Som 3D-player sier her kan det være strømforsyningen, hvor gammel er den?

Når maskinen restartes, restartes den uten at det kommer noe "Windows Avsluttes" melding da, eller starter den på nytt på vanlig måte??

Skrevet

er en 350 w som satt i en elkjøp pc jeg hadde for ca 3 år siden :( den restarter seg uten at windows sier ifra:P tror ikke det kan være virus fordi den var sånn både etter og før jeg formaterte :(

Skrevet
er en 350 w som satt i en elkjøp pc jeg hadde for ca 3 år siden :( den restarter seg uten at windows sier ifra:P tror ikke det kan være virus fordi den var sånn både etter og før jeg formaterte :(

7245366[/snapback]

Lever inn til Elkjøp da, så fikser de den.

Skrevet

7245366[/snapback]

7245403[/snapback]

haha, er bare den psuen som er igjen av den elkjøp pcen da :hmm::p gadd jo ikke å ha de dårlige dela i all evighet. blir nok til at jeg kjøper meg ny psu på komplett

• 3 uker senere...
Skrevet

7245366[/snapback]

7245403[/snapback]

haha, er bare den psuen som er igjen av den elkjøp pcen da :hmm::p gadd jo ikke å ha de dårlige dela i all evighet. blir nok til at jeg kjøper meg ny psu på komplett

7245573[/snapback]

ingen fler som vet noe? skal kjøpe meg hiper x 530w/580w :) noen som har no formening om dem?

Skrevet
ingen fler som vet noe? skal kjøpe meg hiper  x 530w/580w :) noen som har no formening om dem?

7370169[/snapback]

har en slik 580W hiper, og den funker veldig bra, synes ikke den støyer noe heller, ikke så mye som folk skal ha det til. Alt i alt ett godt kjøp. anbefales.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...