mEhE` Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 trenger et deleprogram som har resume funksjon..? altså program man ikke trenger være online. en kompis av meg fikk til noe med dc++ men vet ikke hvordan han gjorde det..
Steina Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 trenger et deleprogram som har resume funksjon..?altså program man ikke trenger være online. en kompis av meg fikk til noe med dc++ men vet ikke hvordan han gjorde det.. 7236829[/snapback] Hva med å bruke FTP, om du kan noe om det.
mEhE` Skrevet 7. november 2006 Forfatter Skrevet 7. november 2006 trenger et deleprogram som har resume funksjon..?altså program man ikke trenger være online. en kompis av meg fikk til noe med dc++ men vet ikke hvordan han gjorde det.. 7236829[/snapback] Hva med å bruke FTP, om du kan noe om det. 7236860[/snapback] hm.. hvilket ftp program andbefales da?? kan jo prøve og se om jeg for det til
Steina Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 Jeg bruker selv: Bulletproof FTP Server - Server og leech FTP - Client Bare les hjelpe-popup'en som kommer når du starter Bulletproof Serveren, så finner du nok ut av det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå