Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Driver til trådløst nettverkskort?


Anbefalte innlegg

Jeg har formatert dataen min, men når jeg skulle installere det trådløse nettverkskortet finner ikke maskinen noen driver til det. så jeg gikk på en annen maskin og søkte så og si over alt på nettet om jeg kunne finne en slik driver, men det blir et ganske diffust søk ettersom det eneste jeg vet om kortet er at det heter: Wireless LAN 802.11a/b/g Device..

 

noen som har noen forslag?

 

mvh Eirik Nordhaug

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har formatert dataen min, men når jeg skulle installere det trådløse nettverkskortet finner ikke maskinen noen driver til det. så jeg gikk på en annen maskin og søkte så og si over alt på nettet om jeg kunne finne en slik driver, men det blir et ganske diffust søk ettersom det eneste jeg vet om kortet er at det heter: Wireless LAN 802.11a/b/g Device..

 

noen som har noen forslag?

 

mvh Eirik Nordhaug

7232925[/snapback]

 

Har du ikke cd`en til nettverkskortet?? Prøv og finn ut litt mer info om kortet.

Endret av Alex91
Lenke til kommentar

Hvis det er et internt trådløst kort kan du bruke Everest eller lignende program og finne ut hva slags maskinvare du har på maskinen din. (Gjør et søk på google;))

 

Det du vet om kortet

det eneste jeg vet om kortet er at det heter: Wireless LAN 802.11a/b/g Device..

er kort sagt at det er et trådølst kort. Det er ikke produsent eller typespesifik informasjon.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...