scribbleh Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 Noen som har klart dette? feks.. et spill hvor man laster ned textures på nett så få den inn på spillet med en gang ved å bytte ut filene.. er stuck og kan trenge hjelp!
Degeim Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 (endret) Jeg tror nok du må forklare litt mer i detalj hva du vil gjøre med bildene. Jeg kan i alle fall ikke se hvordan jeg kan hjelpe deg med den informasjonen jeg har nå. Degeim *Innlegg nr 300!* Endret 6. november 2006 av Degeim
scribbleh Skrevet 7. november 2006 Forfatter Skrevet 7. november 2006 (endret) Jeg lurer på hvis jeg lager en nettside.. og lager et programm i visual basic så man kan hente ting fra nettsia, og så erstatte filer som er i en mappe på pc'n din med de tingene jeg har på den nettsia.... Endret 7. november 2006 av effortfilm
HDSoftware Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 Jeg lurer på hvis jeg lager en nettside..og lager et programm i visual basic så man kan hente ting fra nettsia, og så erstatte filer som er i en mappe på pc'n din med de tingene jeg har på den nettsia.... 7234433[/snapback] Er det .NET 2.0 ? For i så fall kan du skrive dette i editoren så ser du enkelt hva du kan gjøre: my.computer.network. HDH Ole
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå