Propofol Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 Sitter her på 4 Cdrom som er lydbøker ment for folk med dysleksi. Når jeg går inn på de for å spille av innholdet kommer det opp en hel masse nummererte lydfiler, filer kalt .smil og en .xml-fil uten vedlagt stilinformasjon med en innholdsfortegnelse med masse linker til lydfilene. Et rent dokumenttre vises altså, har ingen ting for å spille av. Problemet er at jeg finner ikke noe program på plata for å kjøre alt dette. Har også letet på nett for å finne noe, men finner ingen nedlastningslinker på "Huseby kompetansesenter" (utgiver) sine sider eller "Daisy Compedium" (utvikler) sine sider. 1)Hvor kan jeg finne et slikt program? 2)Var det meningen at jeg egentlig skulle motta et program som skal kjøre alt? En .exe eller noe?
Propofol Skrevet 5. november 2006 Forfatter Skrevet 5. november 2006 Sjekk her: http://www.w3.org/AudioVideo/ 7225997[/snapback] "Sjekk her" sier meg utrolig lite.
kjeklulf Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 Kanskje det hjelper om du klikker på linken og ser hva som står der...
Propofol Skrevet 5. november 2006 Forfatter Skrevet 5. november 2006 Kanskje det hjelper om du klikker på linken og ser hva som står der... 7226339[/snapback] Hjelper enda mere om du forklarer meg litt om hva jeg så gjør? Har installert programmet, men det kjører ikke filene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå