Gå til innhold

Noen som har prøvd power shot G7?


Anbefalte innlegg

jeg sikler litt på dette, men mitt største spørsmål er hvordan det tar bilder innendørs eller ved skumring / mørke.

er det noen som har erfaring med det? er så lei av digital kameraet mitt som tar elendige bilder innendørs og hvis personene i bilde beveger litt på seg.

 

please svar hvis noen har prøvd det :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har G7 kameraet, og vil gjerne påpeke at akam-testen ikke holder helt vann. Vil du ha en ordentlig test av kameraet, så sjekk ut denne siden: http://www.photoreview.com.au/

 

G7 er et veldig godt kamera som kombinerer friheten til å være kreativ (masse innstillinger, men også ferdige bildemoduser), med et godt objektiv og et ikke altfor stort kamerahus.

 

Det ligger godt i hånden og tar kjempebra bilder, både innendørs of utendørs.

Lenke til kommentar

I og med at jeg er en ekstrem amatør innen fotografering holder jeg fremdeles på å lære meg hva de forskjellige funksjonene innebærer.

 

Men får jeg til noen ok bilder, så kan jeg poste dem. Hittil har jeg ikke merket noe til dårlig skarphet i hjørner slik som akam testen viste til, generelt godt fornøyd hittil!

 

Dog lader jeg nå batteriene på nytt etter omlag 100-120 bilder + litt filming. Men i og med at jeg tukler mye med funksjoner og fokusering uten å ta bilder, så regner jeg med at dette er normalt.

Lenke til kommentar
Dog lader jeg nå batteriene på nytt etter omlag 100-120 bilder + litt filming. Men i og med at jeg tukler mye med funksjoner og fokusering uten å ta bilder, så regner jeg med at dette er normalt.

7293745[/snapback]

 

Dette er nok normalt, regner med at du har brukt kamera ganske heftig den første tiden. :) Men på sikt kan det nok lønne seg å kjøpe et batteri til, slik at du altid har et som er oppladet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...