Gå til innhold

NFS Most Wanted spørsmåls

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Ja, jeg vet at Carbon har komt, og har fått det hus, men så har det seg slik at jeg har vanen å runde et spill før oppfølgeren kommer, noe jeg ikke har greid denne gangen....

Er nå #5 på blacklist, og purken herjer som bare det... er ganske irriterende at produsenten har laget purken så innmari kjip..

(Har for tiden Cobalt SS, Corvette C6, Mitsubishi Eclipse og Renault Clio V6.)

Men, over til spørsmålene mine: Hvor finner jeg ut hvor mye en bil er "wanted"?

Er det noen som har tips for å unngå purken?

Hva er egentlig den beste bilen på spillet??

Og, ja.. Har sett at det er noe som kalles Collectors edition. Skulle gjerne hatt den, men hvor kan den kjøpes?

Endret av Kaggen
Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg runna spillet, dt er kjempelett..

hint : for og ungå politiet har du masse ødeleggende objekter

som hindrer politiet i og forsette etter deg.

Skrevet
Men, over til spørsmålene mine: Hvor finner jeg ut hvor mye en bil er "wanted"?

Der du velger kva for ein bil du skal bruker. Vist eg ikkje husker feil så er det oppe ei eine hjørne, leser du manualen så finner du det ut... Foresten på samme plass som du ser wanted mens du kjører, trur det skal vere nokon stjerner og ein strek..

Er det noen som har tips for å unngå purken?

Eg fant eit kjøpesenter/P-hus som funka fint purken fant meg ikkje der. Bensinstasjonen nede på havna... det finst tusen plasser og venta på at purken blir lei og stikker. Men du må ha eit godt forsprang ellers finner dei deg.

Men detter er ting du sikkert veit eller burde vite. Ganke grunnlegende i starten.

Skrevet (endret)

Hei!

Ved å finne ut hvor mye en bil er "wanted" kan du se på "heat" levelen, den er neserst til venstre(?) når du velger hvilken bil du skal kjøre. Det er rundt og har ett tall fra 1-10 (Husker ikke helt :p) og en "flamme" vedsiden av seg, kjempelett å få øye på.

Jeg vet ikke hvilken bil som er best, men jeg kjører en fult tunet Porsche Cayman S, 911 Carrera S og Viper SRT-10 og de går bra mener jeg :)

Edit: Tok feil :p

Heat Meter er øverst til høyere, legger til ett bilde

Der det er merket rødt, er Heat Meter.

Der det er merket blått er bilen's Bounty, ikke for "spilleren" liksom.

Husk at du kan la bilen stå i garasjen og bruke en annen for at "heat" på bilen skal "droppe"

Edit2: Ting du kan gjøre for å holde purken unna, er f.eks: Ikke kjør fort når du "møter" dem (Hvis du ikke kjører race da) og bruk aktivt "ett eller annet jeg ikke husker navnet på" som er merket som trekanter på minimapen din.

Endret av CrazyEagle

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...