terjemag Skrevet 4. november 2006 Skrevet 4. november 2006 Hei! Som kjent kan man be om lesebekreftelser i Outlook når man sender mailene. Innstilling/aktivering av dette er greit nok, men mitt spørsmål er: Kan man stille dette inn slik at man velger om det skal bes om lesebekreftelse i det øyeblikket man skriver mailen? Altså ikke slik at dette er automatisk for hver mail man sender. Jeg sender en god del mailer, men trenger ikke lesebekreftelser på alle disse. Det hadde altså vært kjekt å kunne huke av i en boks e.l. for de mailene som jeg ønsker lesebekreftelse på. Slik det nå er, så må jeg enten be om lesebekreftelse på alle mailene, eller ingen av mailene. Jeg kan selvfølgelig aktivere og deaktivere funksjonen for hver enkelt mail, men det blir for tungvint. Har noen erfaring og tips rundt dette? På forhånd takk for hjelpen!
terjemag Skrevet 4. november 2006 Forfatter Skrevet 4. november 2006 Hei igjen! Har nå funnet ut av problemet! Det ligger på verktøylinjen under alternativer! Ha en fortsatt fin helg!
kjeklulf Skrevet 4. november 2006 Skrevet 4. november 2006 Vær klar over at svært mange nekter å godta at det sendes lesebekreftelse og at mange uforvarende sender lesebekreftelse uten at det betyr at de faktisk har lest e-posten. Slik bekreftelse er derfor ikke noe pålitelig verktøy.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå