Gå til innhold

TV PÅ - SKJERM AV *FRUSTRERT*


Gabriel Shear

Anbefalte innlegg

Har et Gainward GeForce 4 ti4600 kort.

Har installert Detonator 40.72.

 

Når jeg aktiverer TV'en på nview instillingene, så slår skjermen seg av.

 

På nview instillingene er det 4 valg.

 

(*) Standard (DualView)

( ) Kloning

( ) Horis. var.bredde

( ) Vertik. var.bredde

 

Dualview er avmerket, og det går _IKKE_ an å merke av de andre avmerkingspunktene.

 

Jeg _HAR_ søkt/lest i forumet, men det har ikke hjulpet meg mye.

 

Noen som vet hva som er galt? Jeg har stresset med dette problemet leeenge nå, og er temmelig frustrert. :sad:

 

Setter pris på ALLE svar :smile:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-11-10 22:07, skrev goose:

Prøv årestarte pcen mens instillingen er på... det pleier å "åpne" andre instillinger med en gag windows har startet på nytt.


 

Prøvde jeg. Tok å aktiverte TV-ut og restarta. Fikk samme problemet, så når jeg skulle til å deaktivere TV-ut igjen, så restarta pc'en seg. Tenkte det var et engangstilfelle, så jeg prøvde engang til. Neida pc'en restarta seg når jeg skifta til "Analog skjerm" (PC-skjermen)

 

Etter det, tok jeg å gjikk innpå TVTool og aktiverte TV-ut, også deaktiverte den der igjen. Funka ikke. Så prøvde jeg igjen å skifte til pc-skjermen på nview instillingene og da gjikk det.

 

på TVTool funker det fint å få bilde på begge skjermene, men jeg får ikke aktivert avmerkingspunktet "( ) Dual view", eller hva det nå er. Sånn at man kan se film på tv'en og sitte å surfe på den andre f.eks.

 

Noen som kan hjelpe? Takk for alle svar hittil :smile:

Lenke til kommentar

Nå er jeg **** meg lei av å tukle med dette kortet.

Er det korte/driverene som er så inn i ******* vanskelig å få til, eller er det noe feil med kortet _mitt_ ?

 

Er det noen som har Gainward GF 4 ti4600 som har fått til TV-ut på en brukbar måte?

 

Jeg prøvde TVTool, men da hoppa bildet på pc-skjermen noe jævlig, når jeg skrudde på Dual-view. Er det fordi skjermen min ikke takler lav frekvens?

 

Har en kompis som nettopp har fått seg ny maskin. Han har et Asus GF 4 ti4600, og der funka nview fint som bare ****.

 

Trenger hjelp.. har slete nokk med dette problemet..

 

Takk for alle svar hittil, men trenger mer hjelp :sad:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...