vargaz Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Noen som kan komme med noen tips til hva mer jeg må/kan ha med, evnt hva jeg bør bytte nåværende deler med? Jeg har lite peiling på akkurat dette. Jeg tenkte å holde dette på et relativt lavt budsjett, tenker i form av max 4000 uten OS. https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=37283
cRave Skrevet 4. november 2006 Skrevet 4. november 2006 Ser grei ut den der.. Men selv ville ha valgt en Intel Pentium Prossesor, men de er litt dyrere. Jeg såg heller ingen minne i listen din :S Her har du link til minne som passer hovedkortet ditt: http://mshop.no/more_info.php?table=Produk...ffset=0&limit=6 Lykke til
vargaz Skrevet 4. november 2006 Forfatter Skrevet 4. november 2006 Sorry, glemte å si det.. jeg har minne liggende som jeg tenkte å bruke Er det noe mer jeg trenger her da?
Wazu Skrevet 4. november 2006 Skrevet 4. november 2006 En harddisk vil jo være veldig greit å ha, med mindre du har det også fra før av.
vargaz Skrevet 4. november 2006 Forfatter Skrevet 4. november 2006 oh.. glemte jeg.. harddisk er nok greit å ha.. noen anbefalninger der da? Krav er at den er Stille..
Wazu Skrevet 4. november 2006 Skrevet 4. november 2006 Seagate sin 7200.10 serie er veldig bra, 320GB versjonen ligger bra an prismessig og støyer lite, siden jeg mener den bare har 2 plater. Ellers er også samsung relativt stille, men personlig synest jeg disse lager litt for mye vibrasjonsstøy.
vargaz Skrevet 4. november 2006 Forfatter Skrevet 4. november 2006 Ok, takk.. skal legge en sliken til i handlekurven... Noen som har tips til et annet kabinett? maks høyde på 10cm..
vargaz Skrevet 5. november 2006 Forfatter Skrevet 5. november 2006 Har oppdattert handlevognen litt.. noen som kommer med tips så er de hjertelig velkommen... er det noen alternativer til Windows XP mediacenter edition?
Wazu Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 Handlevognen ser bra ut for meg. Selv har jeg brukt et program som heter medioo istedet for windows media center, mest fordi jeg ikke ville bruke penger på det. det er et gratis htpc program, om det er like bra som win media center vet jeg ikke, men det funker.
Bønne Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 Medioo er vel et program? Men Windows XP mediacenter edition er jo et OS
vargaz Skrevet 5. november 2006 Forfatter Skrevet 5. november 2006 ok, hm.. kan jo være en sak å tenke over.. men noen som kan hjelpe meg med et nytt kabinett da? max 10,5/11cm høyt...
Spragleknas Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 Windows MCE = XP med MCE "programmet" Har du XP eller bare vil ha et bedre program enn MCE (og ikke er helt hjelpesløs), så bruk MediaPortal (se signatur)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå