Gå til innhold

Garanti på skjermkort?


Sindra

Anbefalte innlegg

Hei og godkveld! :)

 

Jeg kjøpte for en stund tilbake siden, et 6600gt kort. (Brukt, det er litt mer enn 1 år gammelt) Jeg kjørte det i sli med et annet 6600gt i noen uker, men plutselig en dag frøys bare windows, jeg restarta dataen, men det samme skjedde så fort windowsen begynnte å boote. Jeg kjøpte meg et nytt kort, og glemte ut 6600gt kortet, men så kom jeg plutselig på en dag, at det kansje, kansje var en garantisak...

 

Har kvitering, så det skal ikke være noe problem men jeg kjøpte det brukt, og da gjelder muligens ikke garantien? :hmm: Det fungerte fint når jeg mottok det. Jeg har heller aldri overklokket kortet...

 

Når jeg nå i ettertid har prøvd skjermkortet, kommer det bare en hel haug med streker i forskjellig farger på skjermen, så det er nok ikke mulig å redde det :no::(

 

Hmm, håper noen har et svar på dette...! :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg fikk samme problemet med mitt Geforce 6600 GT kort, og mitt var også ca et år når dette skjedde...jeg hadde kjøpt det på komplett.no sendte det inn, og på under en uke hadde de satt inn det jeg betalte for kortet inn på min konto :)

 

Så hvis du har kvittering skulle det gå greit :)

 

ps. ligger i systemet hos komplett i alle fall når man har kjøpt ting...

Lenke til kommentar
Vist du hadde eit Gainward 6600GT kort, så har dei hatt vifte problemer på den første produksjonen av dei korta.

 

Tre kamerater hadde det kortet, og alle har konka ut på vifta når dei var ca eit år.

7220181[/snapback]

 

Nei, det er et POV 6600GT 128mb, men fikk kameratene dine nye på garanti?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...