VikingMyte Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Jeg og noen venner skal spille litt i kveld og noen av dem er VAC banna. Noen som vet om en server du kan leie via SMS uten VAC?
Chrynarx Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Jeg og noen venner skal spille litt i kveld og noen av dem er VAC banna. Noen som vet om en server du kan leie via SMS uten VAC? 7211160[/snapback] Er det ikke slik at de bare er banna fra secure servere? hvis det er slik burde det vel være mulig og leie en server som ikke er secure:)
VikingMyte Skrevet 3. november 2006 Forfatter Skrevet 3. november 2006 Jeg og noen venner skal spille litt i kveld og noen av dem er VAC banna. Noen som vet om en server du kan leie via SMS uten VAC? 7211160[/snapback] Er det ikke slik at de bare er banna fra secure servere? hvis det er slik burde det vel være mulig og leie en server som ikke er secure:) 7211235[/snapback] Jeg vet det men når jeg så litt rundt så sto det at de var VAC secured og jeg vet ikke om jeg kan slå det av
ThKarlsen Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 jeg tror egentlig at man må lete lenge for å finne en leie-server uten VAC :\
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå