nabbskall Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Hei, har et gainward 7600GT, prøvde å koble i 2 skjermer, men det gikk ikke, etter jeg plugga ut skjerm nummer 2 er skjermen liksom.. blå på en måte, det det skal være hvit er blått, altså hele skjermen er blå... men ikke noe sterkt blå, men det begynner å bli irriterende.. noen som vet hva det kan være? setter stor pris på svar
-Shark- Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Hei, har et gainward 7600GT, prøvde å koble i 2 skjermer, men det gikk ikke, etter jeg plugga ut skjerm nummer 2 er skjermen liksom.. blå på en måte, det det skal være hvit er blått, altså hele skjermen er blå... men ikke noe sterkt blå, men det begynner å bli irriterende.. noen som vet hva det kan være? setter stor pris på svar 7210934[/snapback] opptater driveren din? Still tilbake innstillingene, mulig du bytta til horisontal visning, dual view eller lignende.
nabbskall Skrevet 3. november 2006 Forfatter Skrevet 3. november 2006 (endret) Hei, har et gainward 7600GT, prøvde å koble i 2 skjermer, men det gikk ikke, etter jeg plugga ut skjerm nummer 2 er skjermen liksom.. blå på en måte, det det skal være hvit er blått, altså hele skjermen er blå... men ikke noe sterkt blå, men det begynner å bli irriterende.. noen som vet hva det kan være? setter stor pris på svar 7210934[/snapback] opptater driveren din? Still tilbake innstillingene, mulig du bytta til horisontal visning, dual view eller lignende. 7210967[/snapback] har stilt alt tilbake med systemgjenoppretting, horisontal visning og alt det, men det funker fremdeles ikke =/ alle kabler sitter som støpt, kan jeg ha ødelagt/skadet skjermkortet på et vis? litt rart at fargen kommer når jeg booter windows og ikke i post screen da :S Endret 3. november 2006 av Storleer
nabbskall Skrevet 3. november 2006 Forfatter Skrevet 3. november 2006 nå har jeg formatert disken og installert alt på nytt, begynner å tro at det er noe på skjermkortet som er ødelagt,,, er det bare å returnere til komplett eller? noen som har vert borti dette før?
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Sjekket at pinsa på kabelen ikke er bøyd\knukket?
nabbskall Skrevet 3. november 2006 Forfatter Skrevet 3. november 2006 Sjekket at pinsa på kabelen ikke er bøyd\knukket? 7211754[/snapback] jepp, har det =/ mod, kan dere flytte denne til maskinen fungerer ikke?
nabbskall Skrevet 3. november 2006 Forfatter Skrevet 3. november 2006 har til og med testa med 2 andre skjermer, samma dritten...
nabbskall Skrevet 3. november 2006 Forfatter Skrevet 3. november 2006 står jo at produsentens garanti er 36 mnd, er jo bare å ta kontakt med komplett og sende kortet, så er d eneste jeg trenger å betale er frakt? de fixer det vell uten extra kostnad når det er garanti vell?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå