paranoide Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Heisann. Har hatt noen fantastiske timer med spillet så langt, men i dag tidlig tok moroa slutt. -SPOILERS- Etter å ha fått i oppdrag å kverke Moire og stoppe sendingene hennes, så var det da naturlig å reise fra Merchant Dist. til Docks Dist. Akk, så enkelt var det nok ikke. Jeg sitter nå fast i en "Loading Module" skjerm. Jeg har prøvd flere savegames, reboots, transitionet fra andre steder osv. Likevel skjer det ikke noe. Har lest litt rundt og sett flere som har slitt med lignende. I deres tilfeller var det bare å skru av virusscanner eller gjøre plass litt ekstra rom på harddisken. Jeg har prøvd begge, til ingen nytte. Må jeg virkelig ta en re-install og laste ned patchen på nytt, eller finnes det en enklere løsning? På forhånd takk, Simen
thomas213 Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Har nettopp fått installert NWN2 og lastet ned patchen. Når jeg prøver å kjøre spillet får jeg en sort skjerm som det aldri skjer noe mer med..Når jeg endelig ikke gidder å vente lenger og trykker nødløsning(ctrl-alt-del) Svarer ikke spillet. Har prøvd med reboot flere ganger, skrudd av antivirus og firewall. Hva kan være problemet? Har en Zepto 6214W, kan skjermkortdriverene være problemet?
paranoide Skrevet 3. november 2006 Forfatter Skrevet 3. november 2006 Jeg løste problemet. Jeg kikket på mappen der savegamen var i, og fant ut at en av .zip filene var korrupte ved at jeg ved en tilfeldighet trykket på den, og winRar ga meg en feilmelding. Jeg byttet ut denne med en fra en gammel save game, og voila. Jeg trord et ble litt småbuggy i det området jeg var i, jeg fikk noen conversations jeg hadde hatt før osv, men etter noen quests var alt tilbake som det skulle være. Noen ganger overrasker jeg meg selv, hvem hadde tenkt ut en slik løsning? Jeg vet flere har problemet, men jeg kan takke tilfeldighetene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå