relsafus Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Hei, Ved en feiltagelse har jeg fått en slik CPU og ser at dette er en CPU beregnet på Server/Workstation markedet fra Intel. Det er en 3Ghz Dual Core med 4Gb Cache og 1333MHz FSB, Sokkel er LGA 771. Er det noe bunnkort som jeg bør hive denne inn i og hva slags minne bør den ha mht. mulig OC. Noen som har erfaring med denne til Spill / HTPC bruk ? /L
relsafus Skrevet 2. november 2006 Forfatter Skrevet 2. november 2006 Hei, Ved en feiltagelse har jeg fått en slik CPU og ser at dette er en CPU beregnet på Server/Workstation markedet fra Intel. Det er en 3Ghz Dual Core med 4Gb Cache og 1333MHz FSB, Sokkel er LGA 771. Er det noe bunnkort som jeg bør hive denne inn i og hva slags minne bør den ha mht. mulig OC. Noen som har erfaring med denne til Spill / HTPC bruk ? /L 7205248[/snapback] Fant ut at det er veldig begrenset støtte for disse CPUène til "normalt" bruk. Asus har noen "Server HK" sok f.eks.: http://www.asus.com.tw/products4.aspx?l1=9...210&modelmenu=1 CUPèn koster ca 8K så den duger nok den, men så er det å samle "resten" da og hva et oppegående system vil ligge på.. Noe idee om hva jeg bør gjøre (får ikke returnert varen ;( /L
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå