Ziaka Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Jeg har et XFX 7800 GT 256mb ram kort. Jeg vil nå oppgradere med SLI. Men... Hvor er det blitt av alle GT kortene? finner ikke XFX 7800 GT.... Men jeg finner mange "GS" kort, fungerer de sammen? Takk
AOe Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 (endret) De funker ikke sammen. GT er ut desværre... Har samma problemet selv. Tror du finner mange på bruktmarkedet (bruktmarked.no). De er brukte, og det er det jeg syns er kiipt, men prisen er jo hyggelig. Noen priser kortet til ned mot tusenlappen, nice. Endret 2. november 2006 av AOe
Deluxe_REborn Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 GS-kortene er noe svakere en GT, får å bruke SLI trenger du ikke ha et kort til fra XFX, så lenge det er samme brikken nemlig 7800GT og det støtter SLI. Du kan ikke bruke GS og GT kort samtidig. Netshop har et Club3d kort. Det vil fungere helt utmerket.
Ziaka Skrevet 2. november 2006 Forfatter Skrevet 2. november 2006 (endret) Takk for svar, skal prøve skaffe meg et GT kort til.. Men... Er det noe jeg burde vite med SLI ? Jeg vet at jeg må ha en sånn lask mellom skjermkortene, og det har jeg.. det fulgte med hovedkortet. Hvis jeg har tv tilkoblet, skal både pc og tv være tilkoblet samme kort? Trenger det andre kortet strøm av PSU ? for jeg har ikke fler ledige strømkabkler =\ Endret 2. november 2006 av Ziaka
lucky666 Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Fant dette XFX kortet på Komplett.For dyrt synes jeg,kjøp heller et brukt til halve prisen
Ziaka Skrevet 3. november 2006 Forfatter Skrevet 3. november 2006 Fant dette XFX kortet på Komplett.For dyrt synes jeg,kjøp heller et brukt til halve prisen 7205347[/snapback] I tillegg er det der en demo vare, takk for svar folks
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå