spot_ Skrevet 1. november 2006 Skrevet 1. november 2006 Hei Jeg har et lite problem, jeg setter på downloads eller seeder noe med programmet Azureus, men når jeg står opp neste morgen har Azureus slått seg av, og når jeg slår på Azureus får jeg dignastic feil, eller noe sont.. Please Hjelp meg....
Lukilock Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 (endret) hadde samme problem jeg å.. Jeg fikk ikke til å få fiksa problemet. Nå bruker jeg Utorrent og er veldig godt fornøyd med det. Anbefales vis du ikke får fiksa problemet.. Sempron Endret 2. november 2006 av Sempron
spot_ Skrevet 2. november 2006 Forfatter Skrevet 2. november 2006 hadde samme problem jeg å.. Jeg fikk ikke til å få fiksa problemet. Nå bruker jeg Utorrent og er veldig godt fornøyd med det. Anbefales vis du ikke får fiksa problemet.. Sempron 7204436[/snapback] Prøv det jeg også, men føler den ikke finner like mange Seeds, som Azureus. Så jeg føler at Utorrent går treigere(speed) enn når jeg bruker Azureus. Hva tror du?
Lukilock Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 (endret) hadde samme problem jeg å.. Jeg fikk ikke til å få fiksa problemet. Nå bruker jeg Utorrent og er veldig godt fornøyd med det. Anbefales vis du ikke får fiksa problemet.. Sempron 7204436[/snapback] Prøv det jeg også, men føler den ikke finner like mange Seeds, som Azureus. Så jeg føler at Utorrent går treigere(speed) enn når jeg bruker Azureus. Hva tror du? 7207088[/snapback] Det med Seed`ere kan jo variere etter som på hvilke tid på døgned du sitter å lester ned da. Har har fått bedre hastighet med Utorrent enn Azerius, Pga. at azurius hadde alltid no problemer med Porter. Sempron Endret 3. november 2006 av Sempron
Ustedalen Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Hvor mange seeds du har kommer vel mer ann paa torrenten enn med programmet. Uansett, er dette en helt lovlig traad?
Lukilock Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Hvor mange seeds du har kommer vel mer ann paa torrenten enn med programmet. Uansett, er dette en helt lovlig traad? 7211400[/snapback] Denne er lovlig. Han har ikke sagt hva han laster ned, Kan jo være noen som skal sende han noe, og bruker Torrent istedenfor e-post.
Ustedalen Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Denne er lovlig. Han har ikke sagt hva han laster ned, Kan jo være noen som skal sende han noe, og bruker Torrent istedenfor e-post. 7211415[/snapback] My mistake.
Neddo Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Bruker Azureus veldig mykje sjøvl har ikkje hatt noke problem med det veldig bra program Du kan prøve og avinstallere programet so ta rydd opp i registere dit med div scan osv so laster du ned dei nyaste versjonen og legger det inn på nytt og sjå om det hjelper. Her er en link til div register program: http://itpro.no/download.php?op=viewsdownload&sid=8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå