Gå til innhold

[Løst] problem med Azureus( skrur seg av automatisk)

spot_

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg har et lite problem, jeg setter på downloads eller seeder noe med programmet Azureus, men når jeg står opp neste morgen har Azureus slått seg av, og når jeg slår på Azureus får jeg dignastic feil, eller noe sont..

Please Hjelp meg....

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

hadde samme problem jeg å.. Jeg fikk ikke til å få fiksa problemet.

Nå bruker jeg Utorrent og er veldig godt fornøyd med det. Anbefales vis du ikke får fiksa problemet..

Sempron ;)

Endret av Sempron
Skrevet

Nå bruker jeg Utorrent og er veldig godt fornøyd med det. Anbefales vis du ikke får fiksa problemet..

Sempron ;)

7204436[/snapback]

Prøv det jeg også, men føler den ikke finner like mange Seeds, som Azureus. Så jeg føler at Utorrent går treigere(speed) enn når jeg bruker Azureus. Hva tror du?

Skrevet (endret)

Sempron ;)

7204436[/snapback]

Prøv det jeg også, men føler den ikke finner like mange Seeds, som Azureus. Så jeg føler at Utorrent går treigere(speed) enn når jeg bruker Azureus. Hva tror du?

7207088[/snapback]

Det med Seed`ere kan jo variere etter som på hvilke tid på døgned du sitter å lester ned da.

Har har fått bedre hastighet med Utorrent enn Azerius, Pga. at azurius hadde alltid no problemer med Porter.

Sempron ;)

Endret av Sempron
Skrevet
Hvor mange seeds du har kommer vel mer ann paa torrenten enn med programmet.

Uansett, er dette en helt lovlig traad?

7211400[/snapback]

Denne er lovlig. Han har ikke sagt hva han laster ned, Kan jo være noen som skal sende han noe, og bruker Torrent istedenfor e-post.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...