Gå til innhold

Problemer med Race - The WTCC Game demoen?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Noen andre som har problemer med demoen av Race - The WTCC Game? Alt går i sirup her hos meg, både på den stasjonære og den bærbare. Og det er selv med alt på det laveste. Jeg tror ikke det er det at maskinene ikke er raske nok...

Stasjonære:

AMD Athlon 2400+

768mb ram

Geforce FX 5500 128mb

Bærbare:

AMD Turion 64 X2 Mobile™-teknologi prosessor (1,6 GHz)

512mb ram

ATI Radeon Xpress 1150, 128mb

Begge maskinene har forøvrig det nyeste som er og oppdrive av skjermkortdrivere til de respektive kortene. Og begge maskinene har DirectX 9.0c installert, noen som har peil på hva som kan være galt? :cry:

Noen som vet om dette spillet kommer til og støtte Logitech G25 rattet fullt ut? At clutch og alt fungerer? Hvis det gjør det så må både spillet og rattet kjøpes, begge ser skikkelig bra ut.

Endret av PuppetMastern
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Race har støtte for G25. Du finner preset i kontroller menyen.

Men spørs da om du får glede av det på de maskinene du nevnte. :hmm:

Race virker å være krevende på maskinvare etter folks reaksjoner å dømme. Selv kjører jeg alt på fullt i 1024x768x32, 4xAA, uten FF, med AMD 3800+, 7600GT, 1G minne, XP, uten problemer. Må vel kanskje justere ned noe når det kommer flere biler på banen og regn.

Ha en fin dag. :)

Skrevet (endret)
Race har støtte for G25. Du finner preset i kontroller menyen.

Men spørs da om du får glede av det på de maskinene du nevnte. :hmm:

Race virker å være krevende på maskinvare etter folks reaksjoner å dømme. Selv kjører jeg alt på fullt i 1024x768x32, 4xAA, uten FF,  med AMD 3800+, 7600GT, 1G minne, XP, uten problemer. Må vel kanskje justere ned noe når det kommer flere biler på banen og regn.

7203001[/snapback]

Takk for fint svar Huffadhemi :)

Da er det vel helt sikkert maskinene mine som ikke holder mål. Kan ikke helt se at det skulle være noe annet som kunne være feil. Hmm da må det vel kanskje bli ny pc også...ny pc og ratt til 2,5k :ohmy:

Endret av PuppetMastern
Skrevet

Kan legge til at det fungerer helt fint med clutch og h-shifter men det er ikke nødvendig å bruke clutch ved giring i demoen.

Jeg har hjemmelaget h-skifter og clutch og kommer til å bruke dem når jeg kjører wtcc87 og Mini Challenge.

Har du planer om å spille dette spillet med FF og mer enn 5 fps og to biler på banen så bør du vel ha deg en ny maskin ja, eller oppgradere den du har.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...