Emerica Skrevet 1. november 2006 Skrevet 1. november 2006 (endret) Skjermen min funker helt fram til pcen går inn i windows. Etter det så hører eg at pcen kommer inn i windows og alt er tilsynelatende i orden. Men går på en måte i dvale, der det grønne lyst blir orange. Dette skjedde etter at eg oppdaterte driver til skjermkortet mitt som er et radeon X800GT. Når eg da går inn på instillinger for skjermkort så mangler mange alternativ som open gl osv.. Endret 1. november 2006 av Emerica
EirikLF Skrevet 1. november 2006 Skrevet 1. november 2006 Skjermen min funker helt fram til pcen går inn i windows. Etter det så hører eg at pcen kommer inn i windows og alt er tilsynelatende i orden. Men går på en måte i dvale, der det grønne lyst blir orange.Dette skjedde etter at eg oppdaterte driver til skjermkortet mitt som er et radeon X800GT. Når eg da går inn på instillinger for skjermkort så mangler mange alternativ som open gl osv.. 7199300[/snapback] Ville nok byttet driver igjen, her.
Emerica Skrevet 1. november 2006 Forfatter Skrevet 1. november 2006 Har vel i grunn prøv det... Men det fungerte ikkje so mykje bedre:S Hvilke drivere vil dere anbefale?
Emerica Skrevet 1. november 2006 Forfatter Skrevet 1. november 2006 No funker det, veit ikkje heilt ka eg gjorde, men er i orden nå.... enn så lenge :
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå