Warwick Skrevet 1. november 2006 Skrevet 1. november 2006 Sitter med en E60 her som har overtatt etter min 6680. Min far har hatt den før, så jobber med å få til de instillingene jeg vil ha. Kom så borti låskoden. Hva er denne? Ser ikke ut til at det er tall, men bokstaver og det er 5 tegn. Har prøvd litt forskjellig uten hell. Og hvordan kan jeg få kopiert alle meldingene jeg har tatt vare på på min 6680? Har de på minnekortet som nå står i E60 og har synka de til PC. Noen råd/hjelp?
shegg Skrevet 1. november 2006 Skrevet 1. november 2006 Sitter med en E60 her som har overtatt etter min 6680. Min far har hatt den før, så jobber med å få til de instillingene jeg vil ha. Kom så borti låskoden. Hva er denne? Ser ikke ut til at det er tall, men bokstaver og det er 5 tegn. Har prøvd litt forskjellig uten hell. Og hvordan kan jeg få kopiert alle meldingene jeg har tatt vare på på min 6680? Har de på minnekortet som nå står i E60 og har synka de til PC. Noen råd/hjelp? 7198352[/snapback] Prøv 12345 , tror det er standard
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå