oyvindoyvind Skrevet 1. november 2006 Skrevet 1. november 2006 Min bror skulle være snill og hjelpe fatter med å fikse laptopen hans. Var noe registrykrøll og han bestemte seg for å lage en ny profil og slette den gamle. Så han flyttet over mine dokumenter osv, men glemte mailboksen! Det er snakk om Thunderbird og mailboksen skal ligge i local docs og settings/user/progdata/thunderbird.. Tenkte jeg skulle være lur og kjøre getdataback og restore hele greia. Jeg finner nå profilen men ikke mailboksen.. Har søkt gjennom det jeg har fått restoret også, men ingen treff. Er alt håp ute, eller finnes det bedre restore programmer? Kan evt finne filene under andre navn? Jeg har brukt getdataback tidligere og da har det funket perfekt.. Håper noen har noen innspill.
Disease Skrevet 1. november 2006 Skrevet 1. november 2006 (endret) Hah, jeg gjorde den samme tabben for ca ei uke siden. Dette løste jeg ved å bruke et program som heter så mye som "file recover". Der kunne du bestemme at den skulle finne igjen alle .pst filene som var slettet. Gjennopprettet pst filen og kjørte pst reparasjons modulen i outlook for å reparere fila. (Siden den ikke var fullstendig) Edit: Dette var riktig nok outlook og ikke thunderbird. Men er ikke så mye forskjell. Endret 1. november 2006 av Disease
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå