eyzo Skrevet 30. oktober 2006 Skrevet 30. oktober 2006 Som topic sier har jeg mistet Need For Speed Most Wanted cdn min.. Finner den vertfall ikke igjen.. Har coveret og koden osv.. Så har lyst å begynne å spille det igjen.. Noe jeg kan gjøre uten å måtte kjøpe nytt?
Rescue me Skrevet 30. oktober 2006 Skrevet 30. oktober 2006 Som topic sier har jeg mistet Need For Speed Most Wanted cdn min.. Finner den vertfall ikke igjen.. Har coveret og koden osv.. Så har lyst å begynne å spille det igjen.. Noe jeg kan gjøre uten å måtte kjøpe nytt? 7185921[/snapback] låne en cd fra noen du kjenner
-Alex- Skrevet 30. oktober 2006 Skrevet 30. oktober 2006 (endret) Som topic sier har jeg mistet Need For Speed Most Wanted cdn min.. Finner den vertfall ikke igjen.. Har coveret og koden osv.. Så har lyst å begynne å spille det igjen.. Noe jeg kan gjøre uten å måtte kjøpe nytt? 7185921[/snapback] Om du har noen kompiser som har spillet kan du låne platen deres og bruke koden din. Edit: litt sen. Endret 30. oktober 2006 av Alex91
eyzo Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter Skrevet 30. oktober 2006 Det er mulighet, om jeg kan komme på noen som har det :/ Tror ikke det noen jeg kjenner har det.. Går ikke å få lastet ned spillet eller få tilsendt cden fra EA games eller noe for en del mindre peng..?
SesamSesam1 Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Prøv å send en mail til EA... Jeg måtte det en gang en cd brakk (most wanted) Fordømte cd'ne til EA sitter så godt fast i coveret! Lykke til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå