Intern Skrevet 30. oktober 2006 Skrevet 30. oktober 2006 Hei, lurte på en ting...jeg har et Club3d 7900GTX kort og lurte på om det gikk ann å kjøre to forskjellige GTX kort i SLI. Altså ett Club3d og et XTX f.eks Og hva skjer om det ene kortet er overklokket men ikke det andre? Blir det no bugs da?
brsseb Skrevet 30. oktober 2006 Skrevet 30. oktober 2006 (endret) Hei, lurte på en ting...jeg har et Club3d 7900GTX kort og lurte på om det gikk ann å kjøre to forskjellige GTX kort i SLI. Altså ett Club3d og et XTX f.eks Og hva skjer om det ene kortet er overklokket men ikke det andre? Blir det no bugs da? 7180755[/snapback] Ja, du kan kombinere ulike fabrikanter. Hvis det ene er klokket høyere enn d andre, går d fint også. Hvis det ene har mer ram enn d andre, f.eks et med 256 og ett med 512, så brukers det kun 256 av de i SLI-modus. Sjekk SLI FaQ http://www.slizone.com/page/slizone_faq.html Endret 30. oktober 2006 av brsseb
Intern Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter Skrevet 30. oktober 2006 Okej, hjertelig takk for veldig kjapt svar! Da blir det vel et nytt GTX kort på meg når prisen går litt ned!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå