fompa Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 hei folk da min "gamle" pc fikk ett kne i seg og ett par knyttnever så vil den ikke starte, HK er antagelivis knekt, og garantien har gått ut... hehe Da har jeg bynt å se etter ny bærbar pc. jeg bruker den mest til å sitte på nett, mail/msn, blir ikke så mye spilling på den, men litt film, men da kobler jeg den opp på TV/projektor. batterikapasiteten burde å være passe bra. Så det trenger ikke være en über pc har tengt å legge ca 10k i den har lyst på Apple sine macbook'er, men er det noe å satse på? eneste jeg ikke "liker" er at det er ett annent OS på den, er vant til XP. hvordan er macbook i forhold til "vanlige" bærbare pc'er?
fompa Skrevet 11. november 2006 Forfatter Skrevet 11. november 2006 Bump Hvis jeg kjøper PC på komplett så får jeg de billiger gjennom stefarn min. Men jeg har lyst på macbook. Har snakket med stefarn min, som er en liten dataguru, å han sier at jeg ikke burde kjøpe en apple pc. de brukes mest til design og slike saker, og er derfor ikke en pc å satse på når jeg skal bruke den til "vanlige" saker, som internett, mail, msn, film & bilde. Det jeg sa var at jeg bare kan innstalere vanlig XP, men hva er da vitsen med å kjøpe en macbook, med mac os sa han. skjønner selv va han mener, at det er liten vits i å kjøpe mac, for så å innstalere XP. men har lyst på alikavell Hva er deres mening, burde jeg satse på "vanlig" bærbar, som jeg får billigere, eller kjøpe en macbook, for så å innstalere xp?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå