Crispin Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 Jeg blir gal av å vente på total war så jeg må få meg et strategy spill å spille før total war medieval 2 kommer ut. Noen forslag? Spill som minner mye om disse? Leste en gang om et spill, noe imperial greier, men husker ikke navnet.
Tommy T Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 (endret) Sikkert Imperial Glory du tenker på. Her var en demo også Endret 29. oktober 2006 av Tommy T
Battone Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 (endret) Vil så absolutt anbefale imperial glory... meget bra spill og en meget god TW-lookalike.. Som jeg skrev da den kom ut, om TW og IG hadde slått seg sammen så hadde vi fått tidenes beste strategispill.. Begge spillene har sine feil, men feilene i TW og IG er ikke av samme karakter og dermed ville et slikt spill blitt enormt.. Endret 29. oktober 2006 av Battone
Crispin Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter Skrevet 30. oktober 2006 Flotters Noen andre tw lookalikes der ute?
Tommy T Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Legion Arena går jo på det samme, men er ikke så veldig bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå