kaken Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 Er det noen måte å få til koder i gothic 3? jeg har patch 7 eller 8, ikke helt sikker. Grunnen til at jeg spør er at jeg har gjort mange feilgrep, noen av de er å selge items jeg egentlig burde tatt vare på, som feks. teleportstones Når jeg skriver give/get/spawn <insert item/gold> så står det "has been added to your inventory", når den egentlig ikke har gjort det. I marvinmode har jeg bare fått til en ting, og det er å spawne King Rhobar osv.
iNeo Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 www.google.com søk etter "cheats for gothic 3". Vanskeligere er det ikke.
Siomir Skrevet 30. oktober 2006 Skrevet 30. oktober 2006 (endret) www.google.com søk etter "cheats for gothic 3". Vanskeligere er det ikke. 7178905[/snapback] http://cheats.extreme-gaming.us/PC-Windows...he-console.html der er det en god del cheats, men det kan jo ødelegge gameplayet da=/ Vel uansett. jeg mista save gamen min og jeg vil komme like langt igjen(altså...god mode)...jeg ar prøvd cheats, men spillet klikker og jeg får opp en beskjed om noe access vialation eller HF det er.....har endret ini fili sånn de vil at jeg skal gjøre det for å kunne bruke cheats. noen som har samme problemet? Endret 30. oktober 2006 av Sk8on
kaken Skrevet 3. november 2006 Forfatter Skrevet 3. november 2006 (endret) www.google.com søk etter "cheats for gothic 3". Vanskeligere er det ikke. 7178905[/snapback] Problemet var at de ikke fungerte...Hvordan tror du egentlig jeg fikk de kodene jeg skrev i posten? Jeg brukte marvin-funksjonen og nå virket det. Kodene funger bare om du bruker riktig stor bokstav osv. Endret 3. november 2006 av kaken
xersess Skrevet 19. februar 2007 Skrevet 19. februar 2007 (endret) www.google.com søk etter "cheats for gothic 3". Vanskeligere er det ikke. 7178905[/snapback] Problemet var at de ikke fungerte...Hvordan tror du egentlig jeg fikk de kodene jeg skrev i posten? Jeg brukte marvin-funksjonen og nå virket det. Kodene funger bare om du bruker riktig stor bokstav osv. 7212309[/snapback] har samme problemet! bare at pga bug kan eg ikkje sjå kva eg skriver i console(kommer bare firkanter)... mangler ring of life artifact greia, for å fulføre eit quest, gidder ikkje å spele spillet før eg finner ut kordan eg skal få koden til å funke.. Endret 19. februar 2007 av xersess
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå