Gå til innhold

Koder i Gothic 3? (Patchet)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen måte å få til koder i gothic 3? jeg har patch 7 eller 8, ikke helt sikker.

Grunnen til at jeg spør er at jeg har gjort mange feilgrep, noen av de er å selge items jeg egentlig burde tatt vare på, som feks. teleportstones :ermm:

Når jeg skriver give/get/spawn <insert item/gold> så står det "has been added to your inventory", når den egentlig ikke har gjort det. I marvinmode har jeg bare fått til en ting, og det er å spawne King Rhobar osv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
www.google.com søk etter "cheats for gothic 3". Vanskeligere er det ikke.

7178905[/snapback]

http://cheats.extreme-gaming.us/PC-Windows...he-console.html

der er det en god del cheats, men det kan jo ødelegge gameplayet da=/

Vel uansett. jeg mista save gamen min og jeg vil komme like langt igjen(altså...god mode)...jeg ar prøvd cheats, men spillet klikker og jeg får opp en beskjed om noe access vialation eller HF det er.....har endret ini fili sånn de vil at jeg skal gjøre det for å kunne bruke cheats.

noen som har samme problemet?

Endret av Sk8on
Skrevet (endret)

7178905[/snapback]

Problemet var at de ikke fungerte...Hvordan tror du egentlig jeg fikk de kodene jeg skrev i posten? Jeg brukte marvin-funksjonen og nå virket det. Kodene funger bare om du bruker riktig stor bokstav osv.

Endret av kaken
  • 3 måneder senere...
Skrevet (endret)

7178905[/snapback]

Problemet var at de ikke fungerte...Hvordan tror du egentlig jeg fikk de kodene jeg skrev i posten? Jeg brukte marvin-funksjonen og nå virket det. Kodene funger bare om du bruker riktig stor bokstav osv.

7212309[/snapback]

har samme problemet! bare at pga bug kan eg ikkje sjå kva eg skriver i console(kommer bare firkanter)... mangler ring of life artifact greia, for å fulføre eit quest, gidder ikkje å spele spillet før eg finner ut kordan eg skal få koden til å funke..

Endret av xersess

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...